Rynek
Spora obniżka
![](/images/Trucks/2024/4-2024/ryneka.jpg)
Pierwszy kwartał to znaczący spadek na naszym rynku najcięższych samochodów ponad 16 ton DMC, wyniósł on 16,3 proc., jak wylicza Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM).
Coś więcej
![](/images/Trucks/2024/4-2024/paliwaa.jpg)
Jaki jest olej napędowy na stacji, nie wiadomo, nikt nie może sprawdzić przed kupnem, nie wątpimy, że zawsze dobry.
Po prostu potrzebne
![](/images/Trucks/2024/3-2024/kartya.jpg)
Karty paliwowe od dziesięcioleci są niezbędnym narzędziem dla firm posiadających floty pojazdów.
Strażnik bezpieczeństwa ładunku
![](/images/Trucks/2024/3-2024/wabcoa.jpg)
ZF, właściciel marki WABCO, prezentuje wiodący na rynku system blokowania drzwi tylnych i bocznych do pojazdów użytkowych, gwarantujący najwyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony ładunku przed kradzieżą.
Badamy perspektywy
![](/images/Trucks/2024/3-2024/elektryka.jpg)
Elektryczne dostawczaki są w Polsce w ciągłej sprzedaży, ale na razie zainteresowanie rynku wygląda na skromne.
Nadal podium
![](/images/Trucks/2024/3-2024/dafrzeszówa.jpg)
Konferencja podsumowująca miniony rok i gala Dealer Roku odbyły się pod koniec lutego w luksusowym hotelu w Rzeszowie.
Ekologia na poważnie
![](/images/Trucks/2024/2-2024/ivecojaceka.jpg)
Zadanie wygląda na niesamowicie ambitne – do 2040 roku Iveco chce osiągnąć neutralność klimatyczną, 10 lat wcześniej niż calutka Unia Europejska.
Naczepy i przyczepa
![](/images/Trucks/2024/2-2024/ptma.jpg)
Naczepy niskopodwoziowe włoskiej marki FGM służą do transportu ciągników siodłowych, ciężarówek i innych pojazdów.
Droga jakby krótsza
![](/images/Trucks/2024/2-2024/elektrykia.jpg)
W numerze 12/23 pisaliśmy, że po naszych drogach porusza się bardzo mało ciężarowych elektryków, zaś publiczna sieć ładowania prądem ciężkich pojazdów nie istnieje.