Peugeot e-Partner, ciekawe, krótki zasięg

Postępująca elektryfikacja transportu drogowego obejmuje również małe samochody dostawcze, czego przykładem Peugeot e-Partner.

Czytaj więcej...

Renault Master, z układem 4x4

Poza tym co w standardowym cenniku, Master jest oferowany z różnymi zabudowami, również na bazie furgonu 4x4.

Czytaj więcej...

LEVC VN5, nietuzinkowy

LEVC VN5 nie ma konkurencji na polskim rynku – jest dostawczym autem, szeregową hybrydą, w której silnik benzynowy służy jedynie do ładowania baterii trakcyjnej.

Czytaj więcej...

Mercedes eVito, krótko na prąd

Przez mały akumulator trakcyjny 35 kWh zasięg eVito wynosi ledwie 135 km, co niesamowicie ogranicza użyteczność tego modelu.

Czytaj więcej...

Mercedes EQV, przeróbka klasy V

Model EQV powstał w wyniku fabrycznej przeróbki klasy V na elektrowóz.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo, Van Sezam roku

Kangoo Van zdobył tytuł IVOTY (International Van of the Year), czyli Międzynarodowego Samochodu Dostawczego Roku 2022.

Czytaj więcej...

Renault Express Van, Kontrola stopni

Express Van, najmniejszy z dostawczaków Renault, może być autem modyfikowanym, na przykład jako izoterma.

Czytaj więcej...

Renault Trafic, brygadowy serwis

Zabudowa warsztatowa i zabudowa brygadowa na raz, czyli Trafic Furgon jako serwis mobilny przygotowany przez Mobil Car.

Czytaj więcej...

Renault Express Van, powrót Expressa

Nieco starsi Czytelnicy z pewnością pamiętają poprzednie Expressy, czyli dostawczaki na bazie Renault 5.

Czytaj więcej...

Mercedes Vito, przyglądamy się detalom

Vito Tourer, w wersji Select przekonuje do siebie wieloma ciekawymi rozwiązaniami, które docenisz podczas codziennej eksploatacji. Seryjnie auto jest ośmiomiejscowe, w układzie 2 + 3 + 3.

Czytaj więcej...

Toyota Proace, ze Smart Cargo

Proace jest konstrukcją francuską, produkowaną we Francji dla Toyoty, technicznym klonem Peugeota Experta.

Czytaj więcej...

Opel Vivaro-e, przeróbka na elektryczny

Opel Vivaro-e stanowi przykład postępującej elektryfikacji, również aut dostawczych i ciężarowych. Powstał jako fabryczna przeróbka samochodu spalinowego na elektryczny.

Czytaj więcej...

Ford Tourneo Custom, sympatyczny rudzielec

Tourneo Custom to najbardziej osobowa wersja Transita Custom, sprzedawana pod osobną nazwą. Gwarantuje mnóstwo przestrzeni dla ośmiu ludzi i ich bagażu.

Czytaj więcej...

Mercedes Sprinter, ważne szczegóły

Tym razem przednionapędowego Sprintera oceniamy przede wszystkim pod kątem funkcjonalności i ciekawych rozwiązań.

Czytaj więcej...

Fiat Ducato,duży automat

Ducato wciąż jest jednym z najchętniej kupowanych dostawczaków w Polsce. Wśród wielu opcji jest również 9-biegowa, automatyczna skrzynia.

Czytaj więcej...

Fiat Doblo Kombi, wysoki i przestronny

Kombi XL już na pierwszy rzut oka wyróżnia się podniesionym, dodatkowo przeszklonym dachem. Wersja ta ma osobowy charakter i ciężarową homologację N1.

Czytaj więcej...

Ford Transit, dla brygady

Fordowska brygadówka, czyli furgon z podwójną kabiną wyróżnia się tym, że może przewieźć aż siedem osób, w tym cztery z tyłu.

Czytaj więcej...

Volkswagen Caddy, jak wygląda, tak jeździ

Produkowany wyłącznie w Poznaniu Volkswagen Caddy piątej generacji zaskakuje wyglądem, a szczególnie bardzo dobrym prowadzeniem.

Czytaj więcej...

Ford Transit AWD, na każdą pogodę

Napęd wszystkich kół nie jest często spotykany w autach dostawczych. Ford Transit łączy układ AWD tylko z mechaniczną skrzynią biegów.

Czytaj więcej...

Fiat Talento, dla brygady

Talento Multicab to tak zwana brygadówka, czyli furgon z dwoma rzędami siedzeń, w tym przypadku dla sześciu osób, trzech z przodu i trzech z tyłu.

Czytaj więcej...

Mercedes eVito, Tourer na prąd

Z akumulatorem 90 kWh średni zasięg wynosi 351 km. Ładowanie prądem zmiennym „pod korek” trwa prawie 10 godzin. Silnik ma 204 KM.

Czytaj więcej...

Toyota Proace City Verso, pożyczka francuska

Nawet taki gigant jak Toyota korzysta z cudzych konstrukcji, w tym przypadku z dostawczaków francuskiego Peugeota.

Czytaj więcej...

Mercedes Vito, Tourer na trasy

Vito Tourer to wersja osobowa, lepiej wykończona od Vito Mixto i słabiej niż klasa V.

Czytaj więcej...

Isuzu D-Max, po raz trzeci

Trzecia generacja pikapa D-Max wjechała do polskich salonów jesienią 2020. Jest to nowa konstrukcja z nową ramą, ze zmodernizowanym silnikiem i bogatszym, seryjnym wyposażeniem.    

Czytaj więcej...

              Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE