Uta marzec

loga na www miedzy banery

Onturtle marzec

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Renault Kangoo wewnętrzna izoterma

Klientami na tego typu zabudowy są m.in. hurtownie farmaceutyczne, firmy cateringowe, firmy zajmujące się transportem artykułów spożywczych.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo dla branży HoReCa

Auta do transportu w temperaturze kontrolowanej nie zawsze muszą być duże, do niektórych zastosowań bardzo dobrze nadają się takie konstrukcje jak Kangoo.

Czytaj więcej...

Citroen Berlingo po liftingu

Trzecia generacja Berlingo jest na polskim rynku od prawie siedmiu lat. Po liftingu zyskała m.in. nowe logo marki i zmienioną stylizację przodu.

Czytaj więcej...

Mercedes EQV bardziej nowoczesny

Elektryczny EQV, tak samo jak inne vany Mercedesa średniej wielkości, przeszedł lifting.

Czytaj więcej...

Maxus e-Deliver 3, jako e-Lambox S

Poza furgonem z dwoma rozstawami osi, e-Deliver 3 może być również podwoziem – w naszym teście z zabudową e-Lambox S o kubaturze 12,9 m sześc., jak podaje importer.

Czytaj więcej...

Mercedes eSprinter prawie 7-metrowy

Elektryczny Sprinter ma teraz silnik zintegrowany z tylną, napędzaną osią.

Czytaj więcej...

Maxus e-Deliver 7 ten jest na prąd

Model oznaczony cyfrą 7 może być na prąd, wówczas nazywa się e-Deliver 7, albo na olej napędowy i wtedy jest Deliverem 7.

Czytaj więcej...

Maxus Deliver 9 teraz na ON

Wpierw na polski rynek zajechał e-Deliver 9, czyli dostawczak na prąd. Obecnie można nabyć także Delivera 9, spalinowego, z dwulitrowym turbodieslem.

Czytaj więcej...

Mercedes eVito po drugim liftingu

eVito należy do odnowionej gamy średniej wielkości vanów Mercedesa. To ostatnia modernizacja, bo za dwa lata ma pojawić się zupełnie nowa rodzina elektryków.

Czytaj więcej...

Mercedes V, nadal podróż premium

Po drugim liftingu klasa V nie straciła wysokich właściwości jezdnych i użytkowych, zyskała nowocześniejszy wygląd kokpitu i nadwozia.

Czytaj więcej...

Isuzu D-Max, sprawny w terenie

Pikap z napędem czterech kół służy do jazdy również poza drogami i w takim środowisku postanowiliśmy sprawdzić Isuzu. D-Max zdał egzamin bez problemu.

Czytaj więcej...

Ford Tourneo Courier

Osobowy i wysoki. Ford Tourneo Courier to dostawczy Transit Courier w wersji osobowej.

Czytaj więcej...

Mercedes Sprinter, wysoki dach

Sprintera można skonfigurować na mnóstwo sposobów, również trzymając się DMC do 3,5 tony i tradycyjnego źródła napędu, czyli turbodiesla.

Czytaj więcej...

Foton eAumark, do selektywnej zbiórki

Foton to chińska marka, natomiast elektryczny model eAumark jest montowany w Polsce, w Makowie Mazowieckim, przez E-Van, spółkę celową z Grupy Zasada.

Czytaj więcej...

Mercedes Vito Furgon, przyjemność z jazdy

Po ostatnim liftingu Vito zyskał na wyglądzie, również kabiny i nadal znajduje się w ścisłej czołówce segmentu pod względem zachowania na drodze.

Czytaj więcej...

Mercedes eVito bardzo długi

Taki furgon ma ładownię 6,6 m sześc., o długości 3.061 mm.

Czytaj więcej...

Renault Trafic, na wakacje kamper

Wielokrotnie przedstawialiśmy dostawcze Renowki z różnymi zabudowami, ale z taką pierwszy raz. Oto Trafic L2H1 jako kamper przygotowany przez firmę Wavecamper.

Czytaj więcej...

Volkswagen ID. Buzz, z zabudową mixt

Firma Mobil Car z Dobrzenia na Dolnym Śląsku przygotowała zabudowę elektrycznego furgonu ID.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo E-Tech Osobowy i na prąd

Elektryfikacja obejmuje również segment kombivanów, wywodzący się wprost z aut dostawczych. „Kangur” na prąd ma sporo zalet i krótki zasięg.

Czytaj więcej...

Renault Master, blaszak z windą

Duży furgon o pojemności 13 m sześc., z windą samozaładowczą domykaną za tylnymi drzwiami – to najkrótszy opis testowanego Mastera. Master, najbardziej popularne auto dostawcze na polskim rynku, występuje z różnymi zabudowami, w różnych konfiguracjach.

Czytaj więcej...

Mercedes EQV, dla siedmiorga

Ekstradługa karoseria, bogate wyposażenie seryjne i opcjonalne, prestiżowa marka – tylko wsiadać i jechać w trasę.

Czytaj więcej...

Ford Transit, dla brygady 2 + 3

Transit z kabiną dla pięciu ludzi, w układzie 2 + 3, niczym w aucie osobowym, zapewnia bardziej komfortowe warunki niż furgon 3 + 4, z jednym wyjątkiem.

Czytaj więcej...

Renault Master, dla mobilnych ekip

Master bywa często wykorzystywany jako baza do rozmaitych zabudów.

Czytaj więcej...

Dacia Spring Cargo, mini na prąd

Jedna z najmniejszych ciężarówek na rynku, a na pewno najmniejsza z napędem wyłącznie elektrycznym, bateryjnym.

Czytaj więcej...