Volkswagen Caravelle od Forda

Współpraca Forda i Volkswagena w dziedzinie aut dostawczych trwa i rozwija się w najlepsze. Oto Tourneo Custom jako Caravelle T7. Ale się porobiło, prawda?

Czytaj więcej...

Mercedes eVito z baterią „90”

W elektrykach, zwłaszcza dostawczych, bardzo liczy się pojemność akumulatora trakcyjnego, dobrze więc, że w eVito można mieć „90”, czyli baterię 90 kWh netto.

Czytaj więcej...

Maxus e-Deliver 5, kolejny do e-gamy

Trzeba przyznać, że Maxus ma nader szeroką ofertę dostawczaków na prąd, to e-Delivery oznaczone kolejnymi cyframi 3, 5, 7, 9 i pikap eTerron 9.

Czytaj więcej...

Renault Trafic, kampervan L1H1

Okazuje się, że zabudowę kempingową można z powodzeniem wykonać również w stosunkowo małym furgonie, czego przykładem Trafic L1H1.

Czytaj więcej...

Mercedes Sprinter diesel plus automat

Wprawdzie w przyszłości mamy użytkować samochody na prąd, szkoda będzie porzucać tak udane auta, jak Sprinter ze 170-konnym turbodieslem.

Czytaj więcej...

MAN TGE Next Level 4x4

Napęd przedni, tylny, a może 4x4? MAN w TGE proponuje każdą z tych możliwości, także w egzemplarzach do 3,5 tony dopuszczalnej masy całkowitej.

Czytaj więcej...

Nissan Interstar furgon L3H2

Nissan Interstar to Renault Master, Primastar – Trafic, Townstar – Kangoo, oto współpraca w samochodach dostawczych, od największego począwszy.

Czytaj więcej...

Nissan Primastar powrócił do Polski

Dostawcze Nissany bazują na dostawczych Renault, bazują bardzo, więc Primastar jest technicznie tym samym co Trafic.

Czytaj więcej...

Maxus Deliver 7 ten jest na „ropę”

Maxus ze szczęśliwą cyfrą 7 w nazwie może być napędzany prądem, jako e-Deliver 7, albo olejem napędowym i taki właśnie wóz testujemy, Deliver 7.

Czytaj więcej...

Hyundai Staria, seryjny futurystyczny

Van Hyundai Staria wygląda niczym automobil z filmu science fiction, ale to jak najbardziej realny, seryjny samochód za ponad 200 tysięcy złotych.

Czytaj więcej...

Ford Transit Connect, benzynowy z wtyczką

Interesująca konstrukcja - furgon z silnikiem 1.5 na benzynę, z silnikiem elektrycznym, hybryda plug-in z możliwością ładowania również prądem stałym.

Czytaj więcej...

Renault Master furgon L3H2

Master furgon występuje w trzech typach nadwozia: L2H2, L3H2, L3H3. Testujemy średni wariant, o objętości ładowni 13 m sześc.

Czytaj więcej...

Volkswagen ID. Buzz Pro LWB dla siedmiorga

Wersja elektryka ID. Buzz Pro z długim rozstawem osi 3.239 mm mieści siedem osób, w układzie 2 + 3 + 2, zapewniając im komfortowe warunki podróżowania.

Czytaj więcej...

Mercedes Citan Mixto, dla pięciorga

Mixto to Mercedes furgon z dwoma rzędami siedzeń i mniejszą ładownią.

Czytaj więcej...

Nissan Townstar L2 znaczy więcej

 

Townstar Combi występuje ze standardową karoserią L1 oraz z nadwoziem długim L2. Testujemy L2 o całkiem pokaźnej długości 4.911 mm.

Czytaj więcej...

Renault Trafic, od Pronaru

Zabudowa warsztatowa Trafica, z lekkich elementów, dla mobilnych ekip serwisowych to wspólna propozycja Renault i Pronaru.

Czytaj więcej...

Ford Transit Connect, owoc współpracy

Trzecia generacja Transita Connect powstała przez połączenie wysiłków Forda i Volkswagena.

Czytaj więcej...

Volkswagen California T7, już wiosna!

Volkswagen ma długą tradycję fabrycznych samochodów kempingowych. Fabrycznych, a nie furgonów przerabianych przez zewnętrzne firmy.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo wewnętrzna izoterma

Klientami na tego typu zabudowy są m.in. hurtownie farmaceutyczne, firmy cateringowe, firmy zajmujące się transportem artykułów spożywczych.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo dla branży HoReCa

Auta do transportu w temperaturze kontrolowanej nie zawsze muszą być duże, do niektórych zastosowań bardzo dobrze nadają się takie konstrukcje jak Kangoo.

Czytaj więcej...

Citroen Berlingo po liftingu

Trzecia generacja Berlingo jest na polskim rynku od prawie siedmiu lat. Po liftingu zyskała m.in. nowe logo marki i zmienioną stylizację przodu.

Czytaj więcej...

Mercedes EQV bardziej nowoczesny

Elektryczny EQV, tak samo jak inne vany Mercedesa średniej wielkości, przeszedł lifting.

Czytaj więcej...

Maxus e-Deliver 3, jako e-Lambox S

Poza furgonem z dwoma rozstawami osi, e-Deliver 3 może być również podwoziem – w naszym teście z zabudową e-Lambox S o kubaturze 12,9 m sześc., jak podaje importer.

Czytaj więcej...

Mercedes eSprinter prawie 7-metrowy

Elektryczny Sprinter ma teraz silnik zintegrowany z tylną, napędzaną osią.

Czytaj więcej...