Transit z kabiną dla pięciu ludzi, w układzie 2 + 3, niczym w aucie osobowym, zapewnia bardziej komfortowe warunki niż furgon 3 + 4, z jednym wyjątkiem.
Wrangler plus paka równa się Gladiator. Główną różnicą jest jednak silnik oferowany w Polsce, w Gladiatorze wyłącznie wysokoprężny, w Wranglerze, obecnie, wyłącznie benzynowy.
Pikap Musso, po modernizacji z 2021 roku, wyróżnia się niesamowicie dużą atrapą chłodnicy. „Grand” to oznaczenie dłuższej wersji, o większej przestrzeni ładunkowej.
Air-Pro, pod taką nazwą kryje się pneumatyczne zawieszenie tylnej osi. Dzięki niemu łatwiejszy jest załadunek i wyładunek, także podjeżdżanie pod bardzo wysokie krawężniki.
Fiat Doblo generacji numer trzy jest po prostu technicznym klonem Peugeota Partnera, produkowanym we Francji. Obie marki należą do koncernu Stellantis.