Naczepa ma jeździć

Miejsce: fabryka Wieltonu w Bełchatowie w województwie łódzkim.

Czytaj więcej...

Mercedes wraca do diesla

Podczas prezentacji centrum szkoleniowego w Nadarzynie, Daimler Truck Polska przedstawił nową generację Mercedesa Actros L.

Czytaj więcej...

Dla bezpieczeństwa

W słoneczne, piątkowe popołudnie, 23 maja rozpoczęła się w Warszawie, przy Multimedialnym Parku Fontann na Skwerze 1 Dywizji Pancernej WP objazdowa impreza, miasteczko Volvo For Safety. 

Czytaj więcej...

TGE w natarciu

Około 60 dziennikarzy z różnych państw uczestniczyło w internetowej konferencji MAN-a poświęconej dostawczemu modelowi TGE.

Czytaj więcej...

ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30

Współczesne wyzwania w konstrukcji i eksploatacji silników do pojazdów ciężarowych wymagają zastosowania najnowszych generacji środków smarowych, aby zapewnić optymalną wydajność i trwałość silnika.

Czytaj więcej...

Wysoka jakość

W miejscowości Chechło Pierwsze koło Łodzi mieści się Phillips Europe.

Czytaj więcej...

Master, Van Roku

Master czwartej generacji to model wręcz skazany na sukces. Wszyscy jego poprzednicy uzyskiwali bardzo dobre wyniki sprzedaży w całej Europie.

Czytaj więcej...

Teraz numer 1

Scania w środę, 11 grudnia, w Warszawie zorganizowała tradycyjną konferencję prasową poświęconą podsumowaniu mijającego roku.

Czytaj więcej...

Foton eAumark, kontener z windą

Wcześniej testowaliśmy eAumarka w lżejszej wersji 4,25 tony, drugie podwozie odznacza się dopuszczalną masą całkowitą 6 ton.

Czytaj więcej...

Możliwości elektryków

Pobyt w Nadarzynie pod Warszawą trzech kobiet jadących elektrycznym ciągnikiem siodłowym Scania z naczepą ze Szwecji do Turcji stworzył okazję do zaprezentowania najnowszych doświadczeń szwedzkiej marki z elektromobilnością w naszym kraju.

Czytaj więcej...

20 lat na rynku!

W ubiegłym miesiącu firma Feber sp. z o.o., należąca do grupy Inter Cars S.A., obchodziła 20-lecie swojej działalności.

Czytaj więcej...

Aplikacje mobilne w transporcie

W ostatnich latach pojawiło się mnóstwo rozwiązań mobilnych w transporcie, które ułatwiają codzienną pracę, kontakt z firmą i zarządzanie zasobami oraz zadaniami.

Czytaj więcej...

Więcej Plug & Play

DAF rozszerza zakres aplikacji Plug & Play wprowadzonej w zeszłym roku.

Czytaj więcej...

e-Deliver 7 i ropniaki

Wprawdzie e-Deliver 7, nowy dostawczak pokazany w Warszawie, na konferencji prasowej 11 czerwca, ma napęd elektryczny, ale Maxus będzie oferował w Polsce coraz więcej diesli.

Czytaj więcej...

e-Deliver 3 w różnych postaciach

Maxus e-Deliver 3 zyskuje na polskim rynku coraz większą popularność, nie tylko z powodu dobrej ceny i właściwości użytkowych, również dzięki możliwości zabudowy podwozia.

Czytaj więcej...

Wielozadaniowy eTruck ETM6

BYD jest jednym z największych producentów pojazdów elektrycznych, obecnym w 70 krajach na świecie.

Czytaj więcej...

Teraz budowlanka

DAF od dawna jest bardzo popularny w segmencie ciągników siodłowych przeznaczonych przede wszystkim na dalekie trasy.

Czytaj więcej...

Wydłużone przody

Aerodynamika okazuje się bardzo istotna nie tylko dla elektryków, również w przypadku ciężarówek napędzanych innymi paliwami.

Czytaj więcej...

Maxus e-Deliver 9, jako wywrotka

Elektryczny dostawczak może być również podwoziem do zabudowy. Maxusa e-Deliver 9, trójstronną wywrotkę, od jesieni użytkuje Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych (PPUK).

Czytaj więcej...

Teraz Check Point

Check Point, tak nazywa się innowacyjny, najazdowy czytnik Goodyeara monitorujący ciśnienie w ogumieniu, głębokość bieżnika, masę pojazdu.

Czytaj więcej...