Dodatki
Siła nadwozi wymiennych

Nadwozia wymienne zyskują na popularności. Są stosowane m.in. w transporcie intermodalnym.
Czas ruchomych podłóg?

System ruchomych podłóg to rozwiązanie do załadunku i rozładunku, które ułatwia transport poziomy różnego rodzaju surowców czy produktów.
Właściwe smarowanie

W ubiegłym roku, według Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN) produkty o lepkości 10W-X wyszły na prowadzenie wśród olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych.
Wysokie wymagania

Hamulce muszą spełnić trzy podstawowe warunki: zmniejszyć prędkość pojazdu, zatrzymać pojazd i utrzymać go w bezruchu, ale szczególnie wysokie wymagania dotyczą segmentu ciężarowego.
Bardzo zaawansowane

13 procent wynosi udział produktów o lepkościach 0W-X i 5W-X w polskim rynku olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych i sprzętu pomocniczego.
Kłonicówki do wzięcia

Transport drewna i innych, długich ładunków uchodzi za trudny, a problemem bywa głównie odpowiednie zabezpieczenie.
Liczy się efekt

Na rynku olejów przekładniowych i hydraulicznych do maszyn budowlanych w bieżącym roku nie nastąpiły znaczące zmiany.
Temperatura dyktuje warunki

Transport żywności świeżej i mrożonej oraz produktów farmaceutycznych ma surowe wymagania.
Rynkowa stabilizacja

Co dziesiąta z kupionych w ubiegłym roku w Polsce nowych naczep i przyczep to wywrotka.
Pamiętajmy o nich

Zapotrzebowanie na oleje przekładniowe praktycznie nie zmieniło się w ubiegłym roku i było to związane z dobrą koniunkturą na oleje silnikowe.
Siła uniwersalności

Kluczowym walorem koparko-ładowarek jest ich uniwersalność. Wynika z połączenia mocy ładowarki kołowej i wszechstronności kompaktowej koparki w jednej dynamicznej i oszczędnej maszynie.
Bez niego nie wyruszaj

Bez ogrzewania postojowego trudno sobie wyobrazić korzystanie jesienią i zimą z ciężarówki,autobusu, pojazdu specjalnego, czy z maszyny roboczej.
Są pośrodku

Oleje silnikowe do pojazdów ciężarowych, o średnich lepkościach 10W-X, miały w zeszłym roku 42 proc. polskiego rynku.
Duży popyt

Ogumienie naczepowe powinno zapewniać długie przebiegi i zarazem niskie opory toczenia, które bezpośrednio wpływają na redukcję zużycia paliwa.
Mają 45 procent

Lata mijają, nowoczesnych ciężarówek Euro VI przybywa, tymczasem mineralne oleje silnikowe nadal są najchętniej kupowane na polskim rynku.
Rynek szczególnych wymagań

Aby wozić artykuły spożywcze, chemiczne, farmaceutyki, słowem wszystko to do czego niezbędne jest zachowanie tzw. kontrolowanej temperatury potrzeba odpowiednich środków.
Czas silosów

Pojazd silosowy to rodzaj nadwozia lub naczepy stosowany zazwyczaj do przewozu materiałów sypkich lub granulowanych.
Lekko w dół, ale ciągle w czołówce

Od kilku już lat, po naczepach kurtynowych i skrzyniowo-plandekowych, a także furgonach główną część rynku stanowią wywrotki.
Muszą zatrzymać

Do zatrzymania 40 ton, a w niektórych przewozach i większej masy, potrzeba energii, czasu i miejsca.
Więcej artykułów…
Strona 1 z 6