Dodatki
Morzem i rzekami

Mało kto dziś marginalizuje rolę transportu wodnego, w wielu przypadkach stanowi on istotne uzupełnienie dla szybko rozwijających się przewozów drogowych czy kolejowych.
Paliwo i wiele innych

Wysyłanie kierowcy w trasę z plikiem banknotów i odbieranie od niego sterty faktur po powrocie?
Najlepsze na rynku

Syntetyczne oleje silnikowe spełniają najwyższe wymagania, mogą być stosowane w najbardziej nowoczesnych ciężarówkach.
Nieco mniej znane

Oleje w przekładniach wymieniamy rzadziej niż w silniku, a więc nic dziwnego, że wiemy o nich mniej. Nie można jednak lekceważyć znaczenia dobrego smarowania przekładni.
Te podłogi się ruszają…

Naczepy z ruchomymi podłogami łączą funkcjonalność wywrotek i standardowych naczep do transportu ładunków paletyzowanych.
Ciepło poproszę!

O ile w mniejszych pojazdach ogrzewanie postojowe uchodzi za miły dodatek, o tyle w większych jest wręcz obowiązkowym elementem wyposażenia.
Zróżnicowane wymagania

Ogumienie do ciężarówek różni się znacząco, w zależności od tego czy ma być montowane na oś kierującą czy napędową.
Pośrodku drogi

Oleje o zimowej lepkości 10W, najczęściej są to półsyntetyki, tworzą 34 proc. polskiego rynku.
Cena i inne zalety

Na polskim rynku oponiarskim duża znaczenie ma wciąż cena. Jednak jak zauważają eksperci, coraz więcej klientów, zwłaszcza zajmujących się transportem międzynarodowym, wybiera produkty z wyższej półki chcąc zwiększyć efektywność swojej działalności.
Teraz bez przeciążania

Producenci naczep kontenerowych oferują coraz bardziej zaawansowane technologicznie, wytrzymałe, lekkie pojazdy, zdolne do przenoszenia dużych obciążeń oraz coraz lepiej wyposażone dla zapewnienia wysokiej funkcjonalności, bezpieczeństwa transportu i wygody obsługi.
Mineralne do pojazdów ciężarowych

Popularność olejów mineralnych w naszym kraju systematycznie spada, jednak nadal stanowią ponad połowę, dokładnie 58 proc., rynku środków smarnych dla pojazdów ciężarowych.
Wozimy więcej sypkich

Rośnie sprzedaż silosów. Rośnie popyt na pojazdy zbiornikowe, tzw. silosy w Polsce.
Naczepy i przyczepy niskopodwoziowe

Do dużych i ciężkich... Przewóz pojazdów, maszyn budowlanych, rolniczych, samolotów, jak również innych towarów o nietypowych gabarytach, np. elementów turbin, wymaga wyspecjalizowanego taboru.
Transport chłodniczy

Chłód w ładowni. Spośród wszystkich naczep, które w ubiegłym roku trafiły do odbiorców w Polsce, kilkanaście procent, a konkretnie 2.647 egzemplarzy stanowiły chłodnie, a 57 izotermy.
Zarządzanie flotą

Telematyczne priorytety. Bez optymalizacji kosztów i zwiększania efektywności trudno marzyć o rozwoju na konkurencyjnym, transportowym rynku.
Karty flotowe

Paliwa i… wiele więcej. Karty flotowe nazywano kiedyś paliwowymi, bo ich funkcja ograniczała się do regulowania należności za nabywane paliwa.
Najwyższy poziom

Oleje silnikowe określane jako syntetyczne zapewniają najwyższe parametry, również te wymagane przez najnowocześniejsze jednostki napędowe Euro 6. Nadają się także do dobrze utrzymanych silników starszego typu.
Naczepy, przyczepy kłonicowe

Jest co wozić. Rośnie popyt na naczepy, przyczepy i zabudowy kłonicowe w Polsce. Producenci i dystrybutorzy tego typu sprzętu mówią o większej sprzedaży w tym roku.
Oleje przekładniowe w ciężarówkach

Na kilkaset tysięcy. Dobre oleje przekładniowe w transporcie długodystansowym mogą wystarczyć nawet na pół miliona kilometrów. Najważniejsze jest przestrzeganie zaleceń producentów pojazdów, ale liczą się także warunki eksploatacji.
Oleje do maszyn budowlanych

Kombinacja jakości i ceny. O wyborze oleju silnikowego, przekładniowego, czy hydraulicznego do maszyny budowlanej decyduje kilka czynników, a zwłaszcza kombinacja jakości, odpowiadającej wymaganiom producentów sprzętu, i ceny.
Więcej artykułów…
Strona 4 z 6