Sztuka chłodzenia

Naczepom do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze ciągle daleko popularnością do pojazdów skrzyniowo-plandekowych, jednak cieszą się większym powodzeniem niż np. wywrotki  czy cysterny.

Czytaj więcej...

Wieloosiowi siłacze

Rynek naczep niskopodwoziowych jest dość niewielki, ale stabilny. Co roku do klientów w Polsce trafia kilkadziesiąt nowych pojazdów, uzupełnienie stanowi import naczep używanych.

Czytaj więcej...

Morzem i rzekami

Mało kto dziś marginalizuje rolę transportu wodnego, w wielu przypadkach stanowi on istotne uzupełnienie dla szybko rozwijających się przewozów drogowych czy kolejowych.

Czytaj więcej...

Paliwo i wiele innych

Wysyłanie kierowcy w trasę z plikiem banknotów i odbieranie od niego sterty faktur po powrocie?

Czytaj więcej...

Najlepsze na rynku

Syntetyczne oleje silnikowe spełniają najwyższe wymagania, mogą być stosowane w najbardziej nowoczesnych ciężarówkach.

Czytaj więcej...

Nieco mniej znane

Oleje w przekładniach wymieniamy rzadziej niż w silniku, a więc nic dziwnego, że wiemy o nich mniej. Nie można jednak lekceważyć znaczenia dobrego smarowania przekładni.

Czytaj więcej...

Te podłogi się ruszają…

Naczepy z ruchomymi podłogami łączą funkcjonalność wywrotek i standardowych naczep do transportu ładunków paletyzowanych.

Czytaj więcej...

Ciepło poproszę!

O ile w mniejszych pojazdach ogrzewanie postojowe uchodzi za miły dodatek, o tyle w większych jest wręcz obowiązkowym elementem wyposażenia.

Czytaj więcej...

Zróżnicowane wymagania

Ogumienie do ciężarówek różni się znacząco, w zależności od tego czy ma być montowane na oś kierującą czy napędową.

Czytaj więcej...

Pośrodku drogi

Oleje o zimowej lepkości 10W, najczęściej są to półsyntetyki, tworzą 34 proc. polskiego rynku.

Czytaj więcej...

Cena i inne zalety

Na polskim rynku oponiarskim duża znaczenie ma wciąż cena. Jednak jak zauważają eksperci, coraz więcej klientów, zwłaszcza zajmujących się transportem międzynarodowym, wybiera produkty z wyższej półki chcąc zwiększyć efektywność swojej działalności.

Czytaj więcej...

Teraz bez przeciążania

Producenci naczep kontenerowych oferują coraz bardziej zaawansowane technologicznie, wytrzymałe, lekkie pojazdy, zdolne do przenoszenia dużych obciążeń oraz coraz lepiej wyposażone dla zapewnienia wysokiej funkcjonalności, bezpieczeństwa transportu i wygody obsługi.

Czytaj więcej...

Mineralne do pojazdów ciężarowych

Popularność olejów mineralnych w naszym kraju systematycznie spada, jednak nadal stanowią ponad połowę, dokładnie 58 proc., rynku środków smarnych dla pojazdów ciężarowych.

Czytaj więcej...

Wozimy więcej sypkich

Rośnie sprzedaż silosów. Rośnie popyt na pojazdy zbiornikowe, tzw. silosy w Polsce.

Czytaj więcej...

Naczepy i przyczepy niskopodwoziowe

Do dużych i ciężkich... Przewóz pojazdów, maszyn budowlanych, rolniczych, samolotów, jak również innych towarów o nietypowych gabarytach, np. elementów turbin, wymaga wyspecjalizowanego taboru.

Czytaj więcej...

Transport chłodniczy

Chłód w ładowni. Spośród wszystkich naczep, które w ubiegłym roku trafiły do odbiorców w Polsce, kilkanaście procent, a konkretnie 2.647 egzemplarzy stanowiły chłodnie, a 57  izotermy.

Czytaj więcej...

Zarządzanie flotą

Telematyczne priorytety. Bez optymalizacji kosztów i zwiększania efektywności trudno marzyć o rozwoju na konkurencyjnym, transportowym rynku.

Czytaj więcej...

Karty flotowe

Paliwa i… wiele więcej. Karty flotowe nazywano kiedyś paliwowymi, bo ich funkcja ograniczała się  do regulowania należności za nabywane paliwa.

Czytaj więcej...

Najwyższy poziom

Oleje silnikowe określane jako syntetyczne zapewniają najwyższe parametry, również te wymagane przez najnowocześniejsze jednostki napędowe Euro 6. Nadają się także do dobrze utrzymanych silników starszego typu.  

Czytaj więcej...

Naczepy, przyczepy kłonicowe

Jest co wozić. Rośnie popyt na naczepy, przyczepy i zabudowy kłonicowe w Polsce. Producenci i dystrybutorzy tego typu sprzętu mówią o większej sprzedaży w tym roku.

Czytaj więcej...