Portal
Mitsubishi L200, pikap wszechstronny
Wśród pikapów z polskich salonów Mitsubishi L200 wyróżnia się skutecznym, zaawansowanym układem napędowym dającym kierowcy wiele możliwości, nie tylko w terenie. Układ Super Select 4WD-II pozwala na jazdę non stop z napędem obu osi, bo ma centralny mechanizm różnicowy.
Jeep Wrangler, jak dobrze że jest
Auto jedyne w swoim rodzaju. O niepowtarzalnej, niepodrabialnej sylwetce, znakomite w terenie zwłaszcza w testowanej wersji Rubicon, a z benzyniakiem 3.6 V6 zaskakująco szybkie. Wrangler jest tak inny od innych samochodów poruszających się po polskich drogach, że od razu chwyta ze serce.
Volvo S60 T6, auto dające przyjemność
Jeśli osobowe Volvo kojarzy ci się z niemrawym „dziadkowozem” dla kierowcy bez temperamentu, zmienisz zdanie po przejażdżce S60 ze sportowym zawieszeniem. Zdziwisz się, ile ta marka może przynieść przyjemności z jazdy. No tak, 306 koni, ale to Volvo, więc po co taka moc?
Smart Fortwo, miłość wymaga ofiary
Miłość wymaga ofiary, ten wojenny slogan przemykał mi przez głowę, gdy zmagałem się ze specyficznymi cechami małego Smarta. To bardzo oryginalne auto. Dwumiejscowe, ze stalowym szkieletem nadwozia tridion, bo reszta karoserii jest plastikowa, z silnikiem z tyłu i tylnym napędem.
Mitsubishi Outlander PHEV
Hybryda, która pomaga zachować prawo jazdy. Outlander PHEV sprawdza się znakomicie, gdy musisz zwolnić przed miejscowością, aby policjanci nie zabrali ci prawa jazdy za 100 km/h na początku tejże miejscowości. Wybierasz tryb pracy układu napędowego B5 i zdejmujesz nogę z gazu.