loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

30 lat minęło

Bardzo starannie i z rzadko spotykanym rozmachem zostały przygotowane obchody 30-lecia ciężarowego Volvo w naszym kraju.

Czytaj więcej...

Zamieniać i obracać

Żeby zrównoważyć zużycie ogumienia w naczepie, należy regularnie zamieniać opony miejscami oraz obracać je na obręczy.

Czytaj więcej...

Wyprodukowane w Wietnamie

W ostatnich latach na rynku europejskim obserwujemy rosnący trend pozyskiwania opon do samochodów ciężarowych z Wietnamu.

Czytaj więcej...

Kontenerowi siłacze

Naczepy przeznaczone do przewozu kontenerów stanowią dość niewielką, jednak istotną część rynku.

Czytaj więcej...

Krone na targach IAA

Pięć punktów centralnych, cztery wymiary i stoisko targowe Krone, które to wszystko łączy.

Czytaj więcej...

Metallica!

Iveco było partnerem logistycznym europejskiej części trasy zespołu Metallica „M72 World Tour”.

Czytaj więcej...

Niezbędnik kierowcy zawodowego…

Co zabrać ze sobą w drogę, jakie narzędzia, środki ochrony BHP?

Czytaj więcej...

Co z wymianą tachografów?

Do 18 sierpnia 2025 r. wszystkie samochody ciężarowe o DMC powyżej 3,5 tony oraz autobusy wykorzystywane w międzynarodowym transporcie drogowym na terenie Unii Europejskiej będą musiały zostać wyposażone w tachografy inteligentne II wersji.

Czytaj więcej...

TGE Next Level

Najnowszym MAN-em jest dostawczy TGE Next Level. Oficjalna prezentacja dla prasy miała miejsce w Wolicy pod Warszawą, w siedzibie importera, w środę, 19 czerwca.

Czytaj więcej...

Elektryczne Scanie już u nabywców

Powiększa się oferta pojazdów Scania z napędem elektrycznym, dzięki czemu firmy transportowe zyskują możliwość wykorzystania zelektryfikowanych ciężarówek w swoich flotach, do różnych zastosowań.

Czytaj więcej...

Jeszcze popularne

Jak wynika z najnowszego raportu POPiHN, Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego, oleje do silników ciężarowych o zimowych lepkościach 15W i 20W właśnie utraciły w ub.r. dominację na polskim rynku, po wielu latach liderowania.

Czytaj więcej...