Doblo Cargo Maxi może pochwalić się bardzo wysoką ładownością, aż 1035 kg, tyle widniało w dowodzie rejestracyjnym testowego auta. Czyli załadujesz prawie tonę.
Dostawczy Ford musi mieć „Transita” w nazwie. Od najmniejszego do największego kolejność wygląda tak: Transit Courier, Transit Connect, Transit Custom, Transit.
Wzorem poprzedniej generacji Opel Vivaro jest prawie identyczny jak Renault Trafic. Vivaro Tourer to osobowa, komfortowa wersja, lepiej wykończona i droższa od Vivaro Kombi.
Polak potrafi, bo Crafter, wraz ze swoim technicznym odpowiednikiem MAN-em TGE, jest produkowany w nowej fabryce w Białężycach pod Wrześnią, w Wielkopolsce.
Ducato – nieustanny lider polskiego rynku dostawczaków. Tym razem prezentujemy osobowe Kombi L3H2. Teraz trwa przerwa w jego sprzedaży, auta z normą Euro 6d pojawią się w 2019 r.
Sprinter trzeciej generacji po raz pierwszy w historii modelu dostał przedni napęd, popularny wśród innych dostawczaków. Sprinter nie ma teraz nic wspólnego z Volkswagenem Crafterem.
Moda na wszelkiego rodzaju croosovery i SUV-y trwa i trwa. Grandland X jest największym tego rodzaju pojazdem w ofercie Opla, blisko spokrewnionym z Peugeotami i Citroenami.
Swift nie ściga się z innymi przedstawicielami miejskiego segmentu B na długość karoserii. Można za to „pościgać się” nim na trasie, bo prowadzi się sprawnie i precyzyjnie.
Mimo podobieństwa karoserii druga generacja Dustera, w porównaniu z pierwszą, sprawia wrażenie samochodu bardziej dopracowanego, lepiej jeżdżącego, lepiej wykonanego.
Niski, lekki, dwumiejscowy kabriolet, z tylnym napędem i długim przodem. Mazda jest taka, jak oczekujesz – twarda, zwinna, zarzucająca tyłem na żądanie.
Śpieszmy się kochać spalinowe Smarty, tak szybko odjadą – chciałoby się strawestować poetę. Smart zamierza w przyszłości produkować tylko auta elektryczne.
Mercedes-Benz, znany m.in. z samochodów ciężarowych i dostawczych, poszerzył ofertę o nowy segment, pikapów. Klasa X to cudza konstrukcja, Nissan Navara.
Crossland X został oparty na francuskiej technice, konkretnie na Citroenie C3 Aircross, ale nie jest do niego łudząco podobny ani na zewnątrz, ani w środku.
Outlander jak Outlander, popularny SUV średniej wielkości, ale dzięki programowi personalizacji samochodu Calligraphy możesz nabyć go w bardzo eleganckiej postaci, co odczujesz przede wszystkim we wnętrzu.
Z ręką na sercu – dawno nie było tak atrakcyjnie wyglądającego kombiaka, nie tylko w klasie średniej wyższej, nie tylko wśród marek premium, w ogóle na polskim rynku. Sprzedawane od dwóch lat V90 chwyta za serce piękną, wysmukłą sylwetką.
Nowa generacja Ibizy przekonuje przede wszystkim zachowaniem na drodze. Trzycylindrowy, benzynowy silnik o mocy 95 KM też poczyna sobie śmiało, wad najłatwiej doszukasz się w nadwoziu. Tak, bez wątpienia Ibizę prowadzi się bardzo dobrze i przyjemnie.
GT to najmocniejsza, najszybsza, najlepiej wyposażona wersja Twingo trzeciej generacji. Fabrycznie podrasowane Twingo oferuje wiele wrażeń, ale nie ma obrotomierza. Nie ma również w opcji.
Trzy poprzednie Rextony były zbudowane na ramie, tak samo jest z czwartą generacją oznaczoną symbolem G4. Pod dużym, efektownym nadwoziem mamy prawdziwego twardziela.
Był Passat CC, ale Volkswagen poszedł za ciosem i proponuje wóz oparty na obecnym Passacie, pozycjonowany jako osobny model, Arteon. Model bardzo atrakcyjny, przyciągający spojrzenia. Najczęściej przechodnie i inni kierowcy dziwią się dwa razy.
Civic dziesiątej generacji, w czterodrzwiowej wersji jest dynamiczny nie tylko z wyglądu, przede wszystkim potrafi zaskoczyć podczas jazdy, również innych kierowców. W końcu ma 182 konie. Auto nie wygląda na tak dużą moc.