SsangYongRextonW,prawdziwa terenówka

Rexton jest zrobiony według zupełnie innego przepisu niż większość samochodów terenowych i SUV-ów. Ma ramę, stały napęd na tył, dołączany na sztywno napęd na przód.

Czytaj więcej...

Smart Fortwo, miłość wymaga ofiary

Miłość wymaga ofiary, ten wojenny slogan przemykał mi przez głowę, gdy zmagałem się ze specyficznymi cechami małego Smarta. To bardzo oryginalne auto. Dwumiejscowe, ze stalowym szkieletem nadwozia tridion, bo reszta karoserii jest plastikowa, z silnikiem z tyłu i tylnym napędem.

Czytaj więcej...

Nissan Qashqai, napęd który polubisz

Muszę przyznać się, że Nissan Qashqai przekonał mnie do napędu 4x4 typowego dla SUV-ów i crossoverów, czyli stałego na przód z automatycznie dołączanym i odłączanym tyłem.

Czytaj więcej...

Mitsubishi Outlander PHEV

Hybryda, która pomaga zachować prawo jazdy. Outlander PHEV sprawdza się znakomicie, gdy musisz zwolnić przed miejscowością, aby policjanci nie zabrali ci prawa jazdy za 100 km/h na początku tejże miejscowości. Wybierasz tryb pracy układu napędowego B5 i zdejmujesz nogę z gazu.

Czytaj więcej...

Sportage, przyjemne niespodzianki

Sportage to model Kii najczęściej kupowany w polskich salonach. I słusznie, bo to SUV naprawdę dopracowany, z mnóstwem zalet i nielicznymi wadami.

Czytaj więcej...

Renault Kadjar, do spółki z Nissanem

Kadjar zajął w gamie Renault miejsce Koleosa, ale w przeciwieństwie do tego modelu, napęd obu osi stanowi prawdziwą rzadkość. Na polskim rynku 4x4 jest oferowane tylko w połączeniu ze 130-konnym turbodieslem 1.6 dCi.

Czytaj więcej...

Hyundai Tucson, bogaty Tour

Hyundai wraca do nazwy „Tucson” na kompaktowego SUV-a. I bardzo dobrze, przyjemniej to brzmi niż „ix35”. Na naszym rynku, na początek jest oferowana bogato wyposażona wersja Tour de Pologne.

Czytaj więcej...

Citroen C4, przede wszystkim oszczędny

Na widok Citroena C4 nikomu nie opadnie szczęka z wrażenia, nie wyrwie się okrzyk „wow”, ani innego tego rodzaju komplementy. Jednak szybko poznasz dobre strony tego modelu.

Czytaj więcej...

BMW 116i, raczej do miasta

Co to się porobiło! Do seryjnego wozu prestiżowej marki, BMW, włożono silnik trzycylindrowy. Niestety, benzyniak 1.5 o mocy 109 koni sprawdza się raczej w mieście.

Czytaj więcej...