Renault Master, izoterma na platformie

Renault oferuje szeroką gamę samochodów dostawczych z zabudowami. Jeden z nich to Master kontener izoterma. Zabudowa została wykonana w naszym kraju, przez Pony Auto Polska z województwa śląskiego.

Czytaj więcej...

Ford Ranger Raptor, podniesiony pikap

Raptor to najciekawsza, najdroższa wersja fordowskiego pikapa. Prześwit wynoszący aż 281 mm zapowiada dobre właściwości terenowe. I nie są to zapowiedzi bez pokrycia.

Czytaj więcej...

Akcja Klimatyzacja Dezynfekcja Pro

Utrzymanie komfortowej temperatury wewnątrz samochodu jest szczególnie ważne podczas wiosennych i letnich podróży.

Czytaj więcej...

Peugeot Parter, podstawowy Pro

Bazowa wersja Partnera nazywa się Standard Pro, czyli krótkie nadwozie, z krótkim rozstawem osi oraz podstawowe wyposażenie.

Czytaj więcej...

Volkswagen Multivan 6.1, duże ambicje

6.1 to oznaczenie gamy Transportera po zeszłorocznym liftingu, złożonej także z Californii, Caravelle i Multivana, najdroższego w tym towarzystwie.

Czytaj więcej...

Dostawcze Renault na wodór

Grupa Renault wprowadza ogniwa paliwowe do aut dostawczych w Europie, w Kangoo Z.E. Hydrogen oraz w Masterze Z.E. Hydrogen.

Czytaj więcej...

Mercedes V, podróż premium

Osobowa, luksusowa wersja Mercedesa Vito znów nazywa się V, poprzednio było to Viano. Jeździliśmy autem siedmiomiejscowym, z napędem obu osi i bogatym wyposażeniem Avantgarde.

Czytaj więcej...

IVECO Daily, teraz jeszcze lepsze

Daily po liftingu, model roku 2019, posiada elektryczne wspomaganie kierownicy, a z silnikiem 2.3 turbosprężarkę elektronicznie sterowaną.

Czytaj więcej...

Citroen Berlingo, benzyna z automatem

Trzycylindrowy, benzynowy silnik 1.2 o mocy 130 KM całkiem sprawnie współpracuje z klasycznym, 8-biegowym automatem EAT8.

Czytaj więcej...

Peugeot Rifter, Partner osobowy

Rifter – tak nazywa się osobowa wersja obecnego Peugeota Partnera. Standardowo jest pięciomiejscowa, opcjonalnie siedmiomiejscowa. Citroen Berlingo i Peugeot Partner stanowią techniczne rodzeństwo.

Czytaj więcej...

Trafic Space Class, salon na kołach

Trafic po liftingu ma dwie wersje do przewozu ludzi: Osobowy i Space Class. Turbodiesel 2.0 dCi może współpracować z automatem.

Czytaj więcej...

e-Crafter, elektryczny nie „grzeje”

Elektryczny Crafter to niewątpliwie pojazd, do którego należy przyszłość. Jeździ sprawnie, lecz powyżej 90 km/h już nie będzie „grzał”. 

Czytaj więcej...

Renault Master, przeszedł lifting

Lider wśród dostawczych modeli w zeszłym roku, Master, został zmodernizowany. Najmocniejszy silnik ma teraz 180 KM. Takim właśnie samochodem jeździłem, z czterocylindrowym turbodieslem 2.3 o mocy 180 koni.

Czytaj więcej...

Fiat Talento Furgon, na bazie Renault

Talento powstało w ścisłej współpracy Fiata i Renault. Można go uznać za Trafica ze znaczkiem Fiata i nieco zmienioną stylizacją. 

Czytaj więcej...

Mercedes Vito Furgon, dobrze jeździ

Vito jest modelem doskonale znanym, ale nadal jego właściwości jezdne warte są pochwały. Testujemy wóz z tylnym napędem i silnikiem 136 KM.

Czytaj więcej...

Toyota Hilux, limitowany Dakar

Dakar to limitowana wersja Toyoty Hilux na polski rynek, przygotowana na bazie bogatej odmiany SR5, dostępna tylko z podwójną kabiną i 6-biegowym automatem.

Czytaj więcej...

Peugeot Partner, z izotermą

Partnera już testowaliśmy, ale tym razem otrzymaliśmy egzemplarz z zabudową izotermiczną Lenensis do -20 stopni i agregatem chłodniczym Zanotti Z200.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo Z.E., kwestia zasięgu

Znanego doskonale „Kangura” można kupić także z napędem wyłącznie elektrycznym. Testowaliśmy najdroższa wersję, Komfort Maxi Combi.   

Czytaj więcej...

Peugeot Partner, van roku

Peugeot Partner, wraz ze swoim rodzeństwem, Citroenem Berlingo i Oplem Combo Cargo, został wybrany przez dziennikarzy międzynarodowym vanem roku.

Czytaj więcej...

Nissan Navara, mocny zawodnik

Navara to jeden z kilku pikapów liczących się na polskim rynku. W bogatej wersji Tekna oferuje 190-konny silnik 2.3 dCi, który można zamówić z siedmiobiegowym, klasycznym automatem.

Czytaj więcej...

Fiat Fiorino, mały i na benzynę

Do dystrybucji takie samochody są też potrzebne – małe, zwrotne, niedrogie. Fiorino Cargo Base ma długość poniżej 4 m ,ładownię 2,5 m sześc. i cenę 34.300 zł netto.  

Czytaj więcej...

SsangYong Musso Grand, długa paka

Jedyną koreańską marką sprzedająca pikapy jest SsangYong. Model Musso, po przerwie, zastąpił Actyona Sports. Testowaliśmy dłuższą wersję Grand, z opcjonalnymi resorami. 

Czytaj więcej...

Dacia Dokker Van, furgon budżetowy

Dokker Van to pierwsza furgonetka Dacii, ciężarowa wersja kombivana Dokker. Samochód skromnie wykończony i wyposażony, lecz może zaskoczyć również pozytywnie.

Czytaj więcej...

Volkswagen Caddy CNG

W całym kraju jest niewiele ponad 20 ogólnodostępnych stacji CNG, czyli ze sprężonym metanem. Rynkowe szanse takich aut jak Caddy CNG nie są więc duże.

Czytaj więcej...

T&M okładki

.             Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE