Mercedes V, podróż premium

Osobowa, luksusowa wersja Mercedesa Vito znów nazywa się V, poprzednio było to Viano. Jeździliśmy autem siedmiomiejscowym, z napędem obu osi i bogatym wyposażeniem Avantgarde.

Czytaj więcej...

IVECO Daily, teraz jeszcze lepsze

Daily po liftingu, model roku 2019, posiada elektryczne wspomaganie kierownicy, a z silnikiem 2.3 turbosprężarkę elektronicznie sterowaną.

Czytaj więcej...

Citroen Berlingo, benzyna z automatem

Trzycylindrowy, benzynowy silnik 1.2 o mocy 130 KM całkiem sprawnie współpracuje z klasycznym, 8-biegowym automatem EAT8.

Czytaj więcej...

Peugeot Rifter, Partner osobowy

Rifter – tak nazywa się osobowa wersja obecnego Peugeota Partnera. Standardowo jest pięciomiejscowa, opcjonalnie siedmiomiejscowa. Citroen Berlingo i Peugeot Partner stanowią techniczne rodzeństwo.

Czytaj więcej...

Trafic Space Class, salon na kołach

Trafic po liftingu ma dwie wersje do przewozu ludzi: Osobowy i Space Class. Turbodiesel 2.0 dCi może współpracować z automatem.

Czytaj więcej...

e-Crafter, elektryczny nie „grzeje”

Elektryczny Crafter to niewątpliwie pojazd, do którego należy przyszłość. Jeździ sprawnie, lecz powyżej 90 km/h już nie będzie „grzał”. 

Czytaj więcej...

Renault Master, przeszedł lifting

Lider wśród dostawczych modeli w zeszłym roku, Master, został zmodernizowany. Najmocniejszy silnik ma teraz 180 KM. Takim właśnie samochodem jeździłem, z czterocylindrowym turbodieslem 2.3 o mocy 180 koni.

Czytaj więcej...

Fiat Talento Furgon, na bazie Renault

Talento powstało w ścisłej współpracy Fiata i Renault. Można go uznać za Trafica ze znaczkiem Fiata i nieco zmienioną stylizacją. 

Czytaj więcej...

Mercedes Vito Furgon, dobrze jeździ

Vito jest modelem doskonale znanym, ale nadal jego właściwości jezdne warte są pochwały. Testujemy wóz z tylnym napędem i silnikiem 136 KM.

Czytaj więcej...

Toyota Hilux, limitowany Dakar

Dakar to limitowana wersja Toyoty Hilux na polski rynek, przygotowana na bazie bogatej odmiany SR5, dostępna tylko z podwójną kabiną i 6-biegowym automatem.

Czytaj więcej...

Peugeot Partner, z izotermą

Partnera już testowaliśmy, ale tym razem otrzymaliśmy egzemplarz z zabudową izotermiczną Lenensis do -20 stopni i agregatem chłodniczym Zanotti Z200.

Czytaj więcej...

Renault Kangoo Z.E., kwestia zasięgu

Znanego doskonale „Kangura” można kupić także z napędem wyłącznie elektrycznym. Testowaliśmy najdroższa wersję, Komfort Maxi Combi.   

Czytaj więcej...

Peugeot Partner, van roku

Peugeot Partner, wraz ze swoim rodzeństwem, Citroenem Berlingo i Oplem Combo Cargo, został wybrany przez dziennikarzy międzynarodowym vanem roku.

Czytaj więcej...

Nissan Navara, mocny zawodnik

Navara to jeden z kilku pikapów liczących się na polskim rynku. W bogatej wersji Tekna oferuje 190-konny silnik 2.3 dCi, który można zamówić z siedmiobiegowym, klasycznym automatem.

Czytaj więcej...

Fiat Fiorino, mały i na benzynę

Do dystrybucji takie samochody są też potrzebne – małe, zwrotne, niedrogie. Fiorino Cargo Base ma długość poniżej 4 m ,ładownię 2,5 m sześc. i cenę 34.300 zł netto.  

Czytaj więcej...

SsangYong Musso Grand, długa paka

Jedyną koreańską marką sprzedająca pikapy jest SsangYong. Model Musso, po przerwie, zastąpił Actyona Sports. Testowaliśmy dłuższą wersję Grand, z opcjonalnymi resorami. 

Czytaj więcej...

Dacia Dokker Van, furgon budżetowy

Dokker Van to pierwsza furgonetka Dacii, ciężarowa wersja kombivana Dokker. Samochód skromnie wykończony i wyposażony, lecz może zaskoczyć również pozytywnie.

Czytaj więcej...

Volkswagen Caddy CNG

W całym kraju jest niewiele ponad 20 ogólnodostępnych stacji CNG, czyli ze sprężonym metanem. Rynkowe szanse takich aut jak Caddy CNG nie są więc duże.

Czytaj więcej...

Mercedes Sprinter, diesel V6

Turbodiesel 3.0 V6 w dostawczym samochodzie, w czasach downsizingu brzmi to wręcz jak herezja. A jednak Mercedes oferuje takiego Sprintera.

Czytaj więcej...

Renault Trafic, dobry znajomy

Trafic jest jak stary, dobry znajomy. Daje się lubić, a zalety w codziennych kontaktach zdecydowanie przeważają nad wadami.

Czytaj więcej...

Nissan NV200, do dystrybucji

NV200 zdaje się być stworzony do tego, aby sprawnie dostarczać towary na niewielkie odległości, zwłaszcza do punktów położonych w wąskich zaułkach.

Czytaj więcej...

Fiat Doblo, weźmie tonę

Doblo Cargo Maxi może pochwalić się bardzo wysoką ładownością, aż 1035 kg, tyle widniało w dowodzie rejestracyjnym testowego auta. Czyli załadujesz prawie tonę. 

Czytaj więcej...

Ford Transit Connect, mniejszy wariant

Dostawczy Ford musi mieć „Transita” w nazwie. Od najmniejszego do największego kolejność wygląda tak: Transit Courier, Transit Connect, Transit Custom, Transit.

Czytaj więcej...

Renault Master, znaczy lider

W 2018 roku pierwsze miejsce na polskim rynku aut dostawczych wywalczyło Renault, a wśród modeli Master. A więc w naszym, krótkim teście – lider!

Czytaj więcej...