NACZEPY NISKOPODWOZIOWE

Ładowność prawie nieskończona. Rynek naczep niskopodwoziowych w Polsce jest niewielki, ale stabilny.

Czytaj więcej...

Transport chłodniczy

Ich domeną jest… temperatura. Zabudowy i naczepy izotermiczne oraz chłodnicze służą głównie do przewozu żywności, ale także np. farmaceutyków, słowem produktów wymagających kontrolowanej temperatury.

Czytaj więcej...

Karty flotowe

Poważna gra w karty. Wzrasta popularność kart paliwowych, nazywanych obecnie karatami flotowymi, bowiem ich emitenci oferują pakiety usług odciążające klientów ze wszystkich formalności związanych z pojazdem w trasie.

Czytaj więcej...

Systemy telematyczne

Flota pod permanentnym nadzorem. Dzięki systemowi telematycznemu zarządzanie firmą transportową może być efektywniejsze i mniej czasochłonne.

Czytaj więcej...

Transport promowy

Ich domeną jest …woda. Transport promowy, przez lata trochę niedoceniany, dość szybko się rozwija.

Czytaj więcej...

Naczepy i przyczepy kłonicowe

Lepsze prognozy dla naczep i przyczep kłonicowych. Naczepy i przyczepy kłonicowe w Polsce są znacznie mniej popularne niż np. wywrotki czy naczepy kurtynowe.

Czytaj więcej...

Oleje syntetyczne

Syntetyczne oleje nadają się do różnych silników, ale najbardziej do nowoczesnych, spełniających normy czystości spalin Euro 5 i Euro 6. Udział takich środków smarnych w polskim rynku wciąż jest ledwie kilkuprocentowy.

Czytaj więcej...

Spora oferta nowoczesnych naczep

Ruchome podłogi zdobywają rynek Naczepy samowyładowcze z ruchomą podłogą zdobywają w naszym kraju coraz większą rzeszę odbiorców z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na transport biomasy, zrębków, trocin oraz śmieci.

Czytaj więcej...

OCP naszpikowane pułapkami

Opłacenie polisy nie zawsze oznacza spokój. Ubezpieczenia CMR, popularnie zwane OCP lub OCPD, to ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika.

Czytaj więcej...

Opony do naczep

Długi, ciężki żywot

Opony w naczepach w największym stopniu odpowiadają za zmniejszenie oporu toczenia całego zestawu, czyli za redukcję spalania. Przy odpowiedniej eksploatacji odwdzięcza się czterema życiami: nowe, pogłębione, bieżnikowane, bieżnikowane pogłębione.

Czytaj więcej...

Oleje półsyntetyczne

Systematycznie rosną.

Wielosezonowe oleje silnikowe do ciężarówek i maszyn roboczych o zimowej lepkości 10W stale zwiększają swój udział. O ile w 2007 r. takie produkty, w zdecydowanej większości półsyntetyczne, miały 12 proc. polskiego rynku, o tyle w zeszłym roku już 31 proc.

Czytaj więcej...

Co pod kontenerami (nie)piszczy

Jeśli oceniać rynek naczep kontenerowych według opinii producentów, to nie uzyskamy jednoznacznej odpowiedzi. Niektórzy zauważają w ostatnim okresie ożywienie, inni nie. Jak powiedział nam przedstawiciel jednego z krajowych wytwórców, boomu nie ma co się spodziewać, trudno będzie nawiązać z poziomem sprzedaży do rekordowych wyników z roku 2007.

Czytaj więcej...

Opony do ciężarówek

Cena do jakości.

Stosunek ceny do jakości powinien być najważniejszy przy wyborze ogumienia do ciężarowego samochodu. Nadal jednak sporo przewoźników kieruje się głównie ceną.

Czytaj więcej...

Transport promowy

Wodne priorytety.

Efektywny i nowoczesny transport morski jest istotnym elementem systemu przewozu osób i towarów, a porty stanowią punkty węzłowe krajowego układu transportowego, wpływające na jego sprawność i wydajność.

Czytaj więcej...

Karty paliwowe

Coraz ciekawsze.

Trudno sobie wyobrazić efektywne zarządzanie flotą samochodową bez nowoczesnych narzędzi optymalizujących czas pracy i pozwalających zmniejszyć koszty. Karty paliwowe, kiedyś postrzegane wyłącznie jako narzędzie do bezgotówkowego zakupu paliwa, dziś są kompleksowym instrumentem do zarządzania flotą na wielu różnych poziomach.

Czytaj więcej...

Oleje mineralne

Prawie dwie trzecie

 Oleje mineralne wciąż są najpopularniejsze w pojazdach ciężarowych w naszym kraju. Jednak ich udział systematycznie spada i wszystko wskazuje na to, że tak samo będzie w następnych latach.

Czytaj więcej...

Oleje przekładniowe

Bez nich ani rusz

Tytuł tekstu należy traktować dosłownie. Żadna skrzynia biegów, przekładnia główna nie będzie pracowała bez oleju, a źle dobrany, bądź zużyty środek smarny może spowodować unieruchomienie pojazdu czy maszyny.

Czytaj więcej...

            Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE