Rynek
Mocni w zabudowach

Importer Kamaza w piątek, 27 października zorganizował Dzień Otwarty w swojej siedzibie w Górze Libertowskiej pod Krakowem.
W nowym segmencie

Przynależność MAN-a do koncernu Volkswagena zaowocowała nowym modelem, zarazem nowym segmentem. TGE to auto dostawcze, o dopuszczalnej masie całkowitej do 5,5 tony.
Polska, czyli centrala

LiuGong bardzo wzmacnia obecność w naszym kraju. Europejska centrala mieści się w Warszawie, a w Stalowej Woli magazyn części zamiennych i nowa linia produkcyjna.
O zezwoleniach w Krakowie

Pierwszy raz sekcja transportowa międzynarodowego stowarzyszenia ESTA spotkała się w naszym kraju, konkretnie w Krakowie.
Efektywna specjalizacja

Na zaproszenie firmy Trailertec Polska grupa dziennikarzy miała możliwość poznania z bliska Krakera i D-Tec, dwóch holenderskich producentów naczep.
Z naciskiem na zabudowy

Kolejny, coroczny dzień otwarty Graco w zakładzie produkcyjnym w Płochocinie pod Warszawą był ukierunkowany przede wszystkim na zabudowy wykonywane przez tę firmę, z wykorzystaniem żurawi Palfingera.
Chińskie i zimówki

Rynek ogumienia ciężarowego był jednym z tematów jesiennej konferencji prasowej Continental Opony Polska (COP) w Warszawie. Wciąż dynamicznie rośnie udział produktów z Chin, ale być może to już koniec hossy.
CIMC VEHICLES w Polsce

Poczynania CIMC VEHICLES, największego światowego producenta naczep ciężarowych wraz ze swoją spółką montażową w Gdyni obserwujemy z dużą uwagą jako, że coraz więcej pojazdów z tym logo pojawia się na naszych drogach.
Walcząc z fałszywkami

Podczas I Sympozjum Lotos Oil w Józefowie pod Warszawą został poruszony temat fałszowania olejów motoryzacyjnych. Koncerny petrochemiczne starają się oszacować skalę tego zjawiska.
Odmienione nie tylko kabiny

Największa w historii premiera nowych produktów i usług Scania wchodzi w kolejną fazę.
Grupa Wielton

Kondycja Grupy Wielton jest co najmniej dobra. Do najwyższych ocen brakuje jedynie lepszej rentowności. Grupa rozrasta się m.in. poprzez akwizycje, ostatnia dotyczy niemieckiego Langendorfa.
Wreszcie kształcimy

W zeszłym roku szkoły zawodowe wróciły do kształcenia w zawodzie kierowca mechanik. Pierwsi absolwenci ukończą je za dwa lata. Zawód ten nie istniał w naszym szkolnictwie od 30 lat!