Polska, czyli centrala

LiuGong bardzo wzmacnia obecność w naszym kraju. Europejska centrala mieści się w Warszawie, a w Stalowej Woli magazyn części zamiennych i nowa linia produkcyjna.
Spory rynek małych maszyn

Pod względem rozmiarów sprzedaży nie dorównują ani ładowarkom, ani koparko-ładowarkom, ani nawet swym większym „siostrom”, koparkom.
Precyzyjnie dobierane do zadań

Po ubiegłorocznym załamaniu sprzedaży koparkoładowarek w Polsce, w roku bieżącym rynek powoli odbudowuje się – twierdzą pytani przez nas przedstawiciele branży.
Komunalna mieszanka firmowa

Śmieciarki, zamiatarki, wody asenizacyjne, podnośniki, ładowarki, pojazdy i urządzenia do przetwarzania odpadów – to tylko część z przedstawionych propozycji poznańskich targów POL-ECO System (17-19.X).
O zezwoleniach w Krakowie

Pierwszy raz sekcja transportowa międzynarodowego stowarzyszenia ESTA spotkała się w naszym kraju, konkretnie w Krakowie.
Efektywna specjalizacja

Na zaproszenie firmy Trailertec Polska grupa dziennikarzy miała możliwość poznania z bliska Krakera i D-Tec, dwóch holenderskich producentów naczep.
Z naciskiem na zabudowy

Kolejny, coroczny dzień otwarty Graco w zakładzie produkcyjnym w Płochocinie pod Warszawą był ukierunkowany przede wszystkim na zabudowy wykonywane przez tę firmę, z wykorzystaniem żurawi Palfingera.
Chińskie i zimówki

Rynek ogumienia ciężarowego był jednym z tematów jesiennej konferencji prasowej Continental Opony Polska (COP) w Warszawie. Wciąż dynamicznie rośnie udział produktów z Chin, ale być może to już koniec hossy.
CIMC VEHICLES w Polsce

Poczynania CIMC VEHICLES, największego światowego producenta naczep ciężarowych wraz ze swoją spółką montażową w Gdyni obserwujemy z dużą uwagą jako, że coraz więcej pojazdów z tym logo pojawia się na naszych drogach.
Walcząc z fałszywkami

Podczas I Sympozjum Lotos Oil w Józefowie pod Warszawą został poruszony temat fałszowania olejów motoryzacyjnych. Koncerny petrochemiczne starają się oszacować skalę tego zjawiska.
Zmodernizowane ciężarówki MAN

Wygodniejsze kabiny, efektywniejszy napęd. Firma MAN Truck & Bus zaprezentowała odnowioną gamę pojazdów ciężarowych. Do napędu modeli TGL i TGM trafia nowy silnik - D08 SCR, z oczyszczaniem spalin opartym na selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Jedenastka ze Starachowic

Star 1142, choć lubiany przez kierowców, był spóźniony o dziesięć lat w stosunku do potrzeb rynku i zakończył linię rozwojową najcięższych pojazdów marki z własnymi silnikami.
Ciepło poproszę!

O ile w mniejszych pojazdach ogrzewanie postojowe uchodzi za miły dodatek, o tyle w większych jest wręcz obowiązkowym elementem wyposażenia.
Spokojny sen operatora floty

Wysyłanie kierowcy w trasę z plikiem banknotów i odbieranie od niego sterty faktur po powrocie?
Odmienione nie tylko kabiny

Największa w historii premiera nowych produktów i usług Scania wchodzi w kolejną fazę.
Siłacze z lemieszami

Rynek spycharek gąsienicowych zdominowały maszyny ponad 20-tonowe, przeznaczone do wykonywania średnich i ciężkich prac.
Specjalizacja Renault

Z Grzegorzem Mądrym, właścicielem firmy Madrex w Otwocku koło Warszawy rozmawia Jacek Dobkowski
Zróżnicowane wymagania

Ogumienie do ciężarówek różni się znacząco, w zależności od tego czy ma być montowane na oś kierującą czy napędową.
Pośrodku drogi

Oleje o zimowej lepkości 10W, najczęściej są to półsyntetyki, tworzą 34 proc. polskiego rynku.
Grupa Wielton

Kondycja Grupy Wielton jest co najmniej dobra. Do najwyższych ocen brakuje jedynie lepszej rentowności. Grupa rozrasta się m.in. poprzez akwizycje, ostatnia dotyczy niemieckiego Langendorfa.
Wystawa i dyskusje

Już 16. raz imprezę łączącą minitargi, branżowe dyskusje i biesiadę zorganizowało Ogólnopolskie Stowarzyszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych i Spedytorów (OSMPDiS) z Siedlec.