loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Biznes i ludzie

Rozmowa z Giansimone Bertoli – CEO East Europe w Prometeon Tyre Group.

– Jakie znaczenie w strategii Prometeon Tyre Group ma, zarządzany przez Pana region Europy Wschodniej?

– Europa Wschodnia jest regionem, który ciągle się rozwija i ma potencjał wzrostu w nadchodzących latach. Obecnie stanowi około jednej czwartej całego europejskiego rynku stalowych ciężarówek. Dołączyłem do rodziny Prometeon w maju i nawet w tym krótkim okresie, osobiście byłem świadkiem wzrostu. Od czwartego kwartału 2024 r. wprowadziliśmy również pewne zmiany w strukturze, dodając kraje nordyckie. Ogólnie region można nazwać Europą Wschodnią i Nordykami. Jeśli chodzi wyłącznie o Europę Wschodnią, głównymi rynkami w regionie są Polska, Węgry, Rumunia, Czechy i Grecja.

 

prometeon1– Czy w tym regionie są już członkowie sieci SuperTruck? Jeśli tak, to w jakich krajach i jakie są plany w tym zakresie?

– Zaczęliśmy wdrażać koncepcję SuperTruck z sukcesem w Polsce, w której mamy obecnie 21 partnerów, do tego kilku w Grecji oraz innych krajach bałkańskich. Pracujemy już także nad uruchomieniem w przyszłości tej sieci w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i pozostałych państwach, aby zapewnić jak najgęstsze pokrycie całego obszaru.

 

– Jakie korzyści może przynieść dilerowi opon ciężarowych członkostwo w SuperTruck i w jaki sposób może on znaleźć się w tej sieci?

– SuperTruck to sieć niezależnych dealerów specjalizujących się w pojazdach ciężarowych i autobusach, których cechuje profesjonalizm, doświadczenie i pasja. Członkostwo zapewnia dostęp do nowego programu SuperFleet, który pomaga dealerom wspierać swoich klientów z maksymalną wydajnością, w tym najnowocześniejszymi narzędziami, rozwiązaniami cyfrowymi, które nazywamy Pro Services. Dzięki temu dealerzy mogą wzmocnić swoją rolę jako zaufanych doradców swoich klientów i stać się preferowanym partnerem Prometeon w zakresie wsparcia handlowego. Aby zakwalifikować się do grupy dilerów SuperTruck niezbędne jest prezentowanie wysokich standardów w zakresie usług, wiedzy technicznej i obsługi klienta. W ten sposób szukamy partnerów, którzy podzielają zaangażowanie w bezpieczeństwo, innowacje i ciągłe doskonalenie, tworząc relację korzystną dla obu stron, która stanowi wartość dodaną dla klienta końcowego.

 

– Prometeon to z jednej strony duży biznes i związane z nim problemy, a z drugiej strony pracodawca dla licznej załogi, z jej oczekiwaniami. Jak udaje się Państwu łączyć te obie role, zachowując jednocześnie w tym wszystkim równowagę?

– Oczywiście jest to kwestia równowagi, ponieważ Prometeon ma cele w zakresie sprzedaży, udziału w rynku, zysku dla zrównoważonego biznesu. Posiadamy cztery zakłady produkcyjne: po jednym w Turcji i w Egipcie oraz dwa w Brazylii, które produkują również opony Agro&Xply. Dzięki najlepszym inżynierom, wykorzystaniu technologii Smart Manufacturing oraz centrum badawczo-rozwojowemu w fabryce w Izmit w Turcji, Prometeon wzmocnił portfolio produktów o Serię 02, dostarczając innowacyjną oponę R02 Proway. Tę innowację ogłoszono w całej Europie i Turcji podczas wielkiego wydarzenia inauguracyjnego w Stambule. Z drugiej strony, za sukcesem stoi świetny zespół, który realizuje strategię Prometeon w terenie. Najważniejsza jest odpowiednia równowaga uzyskiwana dzięki wspaniałym ludziom, którzy lubią pracować w przyjaznej atmosferze. To ona właśnie stanowi kluczowy czynnik umożliwiający wyrażanie siebie w pełni i osiąganie celów biznesowych.

 

T&M nr 11//2024