Nikt nie może się nudzić

W dniach 30–31 maja 2025 w Lubieniu Kujawskim odbędzie się kolejna centralna edycja eRobocze Show – największej, plenerowej imprezy budowlanej w Polsce, w której weźmie udział rekordowa liczba ponad 100 wystawców.
Organizatorem wydarzenia jest wydawnictwo Lasmedia, które posiada kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji targów w plenerze, a eRobocze Show stworzyło według własnej autorskiej koncepcji.
Targi odbywają się dwa razy do roku, edycja ogólnopolska jest zawsze w Lubieniu Kujawskim, a regionalna w różnych miejscach w Polsce. eRobocze Show to impreza zaprojektowana w formule BtoB, z ogromnym rozmachem. To w czasie tego dwudniowego wydarzenia spotyka się biznes budowlany z całej Polski, impreza co roku się rozrasta, w tegorocznej edycji stoiska wystawców będą zajmowały powierzchnię aż 10 hektarów!
Zaprezentuje się blisko 600 maszyn i urządzeń, z których połowa zostanie udostępniona do testów. To także wielkie przedsięwzięcie logistyczne: 3 km barierek odgradzających pracujące maszyny, 3 km zróżnicowanych alejek targowych. Ponad stu wystawców.
– Przedsiębiorcy budowlani, operatorzy, ludzie z branży budowlanej dobrze czują na naszej imprezie, bo targi eRobocze Show są podobne do placu budowy: maszyny pracują, ale jednocześnie wszystko odbywa się według programu i harmonogramu pokazów.
Przedsiębiorca w jednym miejscu, może nie tylko obejrzeć je podczas pracy, ale i przetestować przed zakupem. I doradzić się sprzedawców, ponegocjować cenę. Co gdzie indziej, nie byłoby możliwe. Dlatego też impreza zdobyła już sobie już uznanie i trafiła na mapę najważniejszych takich targów w Europie – podkreśla Rafał Jajor, prezes wydawnictwa Lasmedia.
Przez wielu uczestników jest już nazywana polską Baumą i zagościła na stałe w kalendarzu branżowych spotkań.
– To jedyna sensowna branżowa impreza w Polsce. Tutaj mamy od razu klienta, który może wsiąść do maszyny i przez to łatwiej uzyskać decyzyjność. Mój szef jest Niemcem i był naprawdę pod wrażeniem liczby maszyn i zwiedzających – komentował Paul Wischnewsky, kierownik regionalny w Wilhelm Schafer, wyłącznego partnera importowego i dystrybucyjnego Takeuchi.
To co wyróżnia imprezę, to jej unikalna, nieformalna atmosfera, którą doceniają wystawcy. To właśnie na Robocze Show wystawcy mają okazję do poznania i rozmów ze swoimi klientami w przyjaznej atmosferze.
– Cieszymy się, że jesteśmy na tych targach od początku, teraz to naprawdę duże wydarzenie, ma swoją markę i rozwija się w dobrą stronę. Współpraca z organizatorem jest partnerska – podkreślił Jan Rudak, kierownik do spraw komunikacji marketingowej w firmie Bergerat Monnoyeur.
Od pierwszego eRobocze Show, które odbyło się w 2016 roku we Włocławku minęło sporo czasu. Wiele się również zmieniło – obecnie impreza jest największym wydarzeniem branżowym w kraju, z dynamicznymi pokazami, możliwością testów i licznymi konkursami dla gości. Wcześniejsze edycje odbywały się w wielu miejscach w Polsce: w Dąbrowie Górniczej, Przasnyszu, Sosnowcu (dwa razy), Turku, Grodzisku Mazowieckim, Krzywej i Lubieniu Kujawskim.
– Zapewniamy zwiedzającym bogaty program: co 5 minut są pokazy maszyn z komentarzem ekspertów, nieraz z muzyką i dodatkowymi atrakcjami – wymienia Rafał Jajor. – Także wystawcy bardzo się starają, nie brakuje atrakcji na ich stoiskach: pokazów samurajów, efektów świetlnych, wizyt celebrytów. W pokazach maszyn biorą udział demooperatorzy z całego świata: maszynami ścinają arbuzy, koparki podlewają kwiatki, wrzucają piłki do kosza. Nikt nie może się nudzić.
– Od uczestników też sporo wymagamy – dużo muszą chodzić, muszą mieć dobre buty, czasami pada, czasami jest zimno, nie ma czerwonych dywanów, tylko prawdziwa robocza atmosfera, taki plac budowy – podsumowuje R. Jajor.
W tym roku odbędzie 16 i 17 edycja imprezy. 30–31 maja 2025 w Lubieniu Kujawskim – edycja centralna, a 4 października 2025 w Chorzelach – edycja regionalna.
T&M nr 4/2025
Add comment