uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Latex 185130mm 2pages v5 PL

loga na www miedzy banery

vdo

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

1280x180 2

loga na www miedzy banery

bp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

targi automechanika 1117x150px pl

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

DAF

Najlepsi mechanicy

Trzynasta edycja Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników rozpoczęła się w połowie stycznia, a zakończyła w dniach 4-6 kwietnia finałem odbywającym się podczas Poznań Motor Show.

Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników to projekt edukacyjny, którego organizatorami są V8 Team, Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Fundacja Akademia Młodego Mechanika, zrzeszająca ekspertów, przedstawicieli organizacji branżowych i firm współpracujących na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz promujących rozwój edukacji technicznej. Wśród ambasadorów marki są Robert Kubica, Kuba Przygoński, Bartosz Zmarzlik, Miko Marczyk i Kajetan Kajetanowicz.

W tegorocznej edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników mieliśmy aż dziewięć kategorii, to o dwie więcej niż w ubiegłym roku. Liczba uczestników w półfinałach sięgnęła imponującej liczby ok. 12,5 tys. osób, co przerosło nasze oczekiwania. Zaangażowanie wszystkich partnerów jest nieocenione, a energia i entuzjazm panujące na wydarzeniu są niesamowite. Nie zamierzamy się zatrzymywać, mamy aspirację na więcej i dążymy do podnoszenia poprzeczki dla naszej branży – mówi Adrian Dekowski, organizator i pomysłodawca Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników.

Konkurencje praktyczne i materiały edukacyjne opracowali m.in: ZF Aftermarket z markami TRW, Sachs, Lemförder, Wabco, a także VARTA, FILTRON, AC z marką STAG Autogas Systems, sieci warsztatów samochodowych Eurowarsztat i Nexdrive, Autos, John Deere, Yamaha, TEXA, ARP E-Vehicles z marką autobusów elektrycznych i wodorowych Pilea, Axalta z marka Standox, Anest Iwata, Mirka, Integra Software, EVB, Overcome, Grupa TOPEX z marką NEO TOOLS, PIRE, CS-II, The Wrap Center, Flex oraz partner technologiczny Synerise. Partner strategiczny projektu to ORLEN OIL.

- Przygotowaliśmy tablice edukacyjne, które zawierają kompleksowe informacje w zakresie środków smarnych. Tablice te stanowią kompendium wiedzy, zawierające zwięzłe i klarowne informacje, które ułatwią zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami z obszaru olejowego, stanowiąc cenne wsparcie w procesie edukacyjnym. Każda ze szkół biorących udział w finałach otrzymała od naszej firmy zestaw tablic edukacyjnych, które mogą zostać zawieszone w placówce, stanowiąc cenne wsparcie w procesie edukacyjnym powiedziała Anita Wierciak-Kaperek, Dyrektor Biura Marketingu ORLEN OIL. Wśród nowości edukacyjnych, dostępnych podczas rywalizacji na stoisku ORLEN OIL znalazł się również model silnika, który pozwala na szczegółowe i wierne odwzorowanie pracy oleju oraz płynu chłodniczego w jednostce napędowej. To rozwiązanie unikatowe na skalę światową, a jego wykonawcą jest Grzegorz Duda - ekspert od rewolucyjnych metod napraw i modyfikacji samochodów.

Zwycięstwo w kategorii Młody Mechanik Pojazdów Ciężarowych odnieśli: Maksymilian Kwiecień i Oliwier Berny z Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie. Z tej samej szkoły wywodzą się też zwycięzcy w kategorii Młody Mechanik (Bartosz Lipiński i Stanisław Sierzęga) oraz w kategorii Elektromobilni (Hubert Kania i Tymek Dąbrowa). Z kolei, w kategorii Młody Mechanik Maszyn Rolniczych najwyższy poziom prezentowali: Jakub Netter i Konrad Fagasik z Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance, a tytuł najlepszego Zawodowego Mechanika zdobył Daniel Koć (Jabłonna Lacka).

 

 

T&M nr 4/2024

Tekst: Michał Jurczak

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE