Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Nowe otwarcie

Firma Phillips Poland uczestniczyła w targach MotorTec Madrid jako wystawca, gdzie pokazała swoją najbardziej zaawansowaną linię produktową: QS6 i QS6+ oraz wprowadziła nowego przedstawiciela na region Hiszpanii i Portugalii.

Kwietniowa obecność Phillips Poland w Madrycie była pierwszą od początku pandemii okazją do osobistych kontaktów z klientami z Półwyspu Iberyjskiego. Polityka covidowa firmy przeniosła 90 proc. spotkań z klientami do przestrzeni online. Targi MotorTec Madryt były pierwszą imprezą w regionie od momentu poluzowaniu obostrzeń panujących w Phillips Poland. MotorTec to wiodąca marka targów aftermarketowych w regionie. Każda edycja przyciąga powyżej 60 tysięcy odwiedzających.

Bardzo cieszymy się z możliwości odwiedzenia MotorTec Madrid i spotkania się osobiście z wieloma naszymi klientami – mówi Grzegorz Handzlik, Dyrektor Sprzedaży w firmie. – Utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych online stanowi duże wyzwanie, szczególnie kiedy rozwija się nowe portfolio. Jest nam niezmiernie miło z dotychczasowego odzewu, jaki dostaliśmy od naszych partnerów biznesowych po targach oraz opinii zebranych na temat naszych produktów. Dodatkowo targi o takiej renomie pozwalają nam na nawiązanie wielu nowych kontaktów biznesowych w regionie, co stanowi podstawę naszej strategii rozwoju na najbliższe lata.

Klienci odwiedzający MotorTec Madrid mogli z bliska przyjrzeć się wszystkim wyrobom firmy, a także porozmawiać z ekspertami Phillips Europe. W trakcie czterodniowych targów firma zaprezentowała swoje portfolio produktowe. Oprócz linii QS6 i QS6+, które zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszych technologii, takie jak zgrzewanie ultradźwiękowe, można było zobaczyć złącza pneumatyczne, produkowane przez firmę, a także m.in. rozwiązania dedykowane pojazdom wojskowym. Ponadto firma przedstawiła swojego nowego reprezentanta, opiekującego się terenem Hiszpanii i Portugalii. Thomas Hajek, który wzmocnił zespół sprzedażowy jako business development manager Phillips Poland, posiada ogromne doświadczenie w branży automotive. W swojej karierze obejmował stanowiska członka zarządu firm takich jak Fiat Professional czy Wielton.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wejdź na www.phillips-europe.com

 

T&m nr 5/2022

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE