Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

Intercars październik

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

BOSCH BX 2024 truck 1170x150

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

tomtom

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

Kaessbohrer wrzesien

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

loga na www miedzy banery

onturtle 1150x150 10 2024

Nowe otwarcie

Firma Phillips Poland uczestniczyła w targach MotorTec Madrid jako wystawca, gdzie pokazała swoją najbardziej zaawansowaną linię produktową: QS6 i QS6+ oraz wprowadziła nowego przedstawiciela na region Hiszpanii i Portugalii.

Kwietniowa obecność Phillips Poland w Madrycie była pierwszą od początku pandemii okazją do osobistych kontaktów z klientami z Półwyspu Iberyjskiego. Polityka covidowa firmy przeniosła 90 proc. spotkań z klientami do przestrzeni online. Targi MotorTec Madryt były pierwszą imprezą w regionie od momentu poluzowaniu obostrzeń panujących w Phillips Poland. MotorTec to wiodąca marka targów aftermarketowych w regionie. Każda edycja przyciąga powyżej 60 tysięcy odwiedzających.

Bardzo cieszymy się z możliwości odwiedzenia MotorTec Madrid i spotkania się osobiście z wieloma naszymi klientami – mówi Grzegorz Handzlik, Dyrektor Sprzedaży w firmie. – Utrzymywanie stabilnych relacji biznesowych online stanowi duże wyzwanie, szczególnie kiedy rozwija się nowe portfolio. Jest nam niezmiernie miło z dotychczasowego odzewu, jaki dostaliśmy od naszych partnerów biznesowych po targach oraz opinii zebranych na temat naszych produktów. Dodatkowo targi o takiej renomie pozwalają nam na nawiązanie wielu nowych kontaktów biznesowych w regionie, co stanowi podstawę naszej strategii rozwoju na najbliższe lata.

Klienci odwiedzający MotorTec Madrid mogli z bliska przyjrzeć się wszystkim wyrobom firmy, a także porozmawiać z ekspertami Phillips Europe. W trakcie czterodniowych targów firma zaprezentowała swoje portfolio produktowe. Oprócz linii QS6 i QS6+, które zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszych technologii, takie jak zgrzewanie ultradźwiękowe, można było zobaczyć złącza pneumatyczne, produkowane przez firmę, a także m.in. rozwiązania dedykowane pojazdom wojskowym. Ponadto firma przedstawiła swojego nowego reprezentanta, opiekującego się terenem Hiszpanii i Portugalii. Thomas Hajek, który wzmocnił zespół sprzedażowy jako business development manager Phillips Poland, posiada ogromne doświadczenie w branży automotive. W swojej karierze obejmował stanowiska członka zarządu firm takich jak Fiat Professional czy Wielton.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wejdź na www.phillips-europe.com

 

T&m nr 5/2022

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE