Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Od transportu do lidera rynku FMCG

Paula Fish jest jednym z liderów rynku spożywczego w tej części Europy.

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie produkcji ryb bałtyckich i łososia atlantyckiego, mrożenia i przechowywania produktów rybnych w chłodniach, produkcji mączki i oleju rybnego oraz transportu.

Biznesowa przygoda Paula Fish zaczęła się od transportu. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1998 roku pod nazwą Paula Trans. Początkowo zajmowaliśmy się transportem drogowym przewożąc przede wszystkim ryby i ich przetwory. Jednak wizjonerstwo, pasja i zaangażowanie całego zespołu sprawiły, że dywizja transportowa, była jedynie początkiem tego, co stało się w kolejnych latach. Dynamiczny rozwój firmy doprowadził bowiem do budowania biznesu w sektorze produkcji, mrożenia, chłodzenia i składowania produktów rybnych. Dziś jesteśmy jedną z największych tego typu firm w Europie.

 

Transport

Nasz segment transportowy działa od 1998 roku. Kompleksowość i konkurencyjność prowadzonej przez Paula Fish działalności zapewnia właśnie własny transport. Przewozimy zarówno produkty rybne dla naszych klientów, jak i produkty rybne i żywność dla klientów zewnętrznych. Specjalizujemy się w przewozach ładunków chłodniczych. Co miesiąc przewozimy – oprócz własnych – ponad 3000 ładunków zleconych przez firmy zewnętrzne. Posiadamy blisko 200 zestawów składających się z ciągników siodłowych z chłodniami o ładowności 23 ton, wywrotki i cysterny. Nasze chłodnie wyposażone są w rejestratory temperatury wraz z drukarkami, dodatkowe zamknięcia i zabezpieczenia drzwi (sztaby) oraz alarmy. W 2023 roku firma rozpoczęła proces wymiany floty od zakupu ciągników Volvo oraz naczep chłodniczych Schmitz Cargobull z agregatami Carrier Vector 1550, montowanych i serwisowanych przez wieloletniego Partnera – Ecoterm z Gdańska. Postawiliśmy na zakup urządzeń chłodniczych marki Carrier, gdyż przez lata ich użytkowania przekonaliśmy się o ich niezawodności, wysokiej jakości i intuicyjnej obsłudze.

Nasze samochody obsługiwane i zarządzane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych kierowców oraz spedytorów. Dysponujemy również m.in. 10 cysternami wyposażonymi w pompy służące do przeładunku ryb przechowywanych w wodzie morskiej.

Usługi transportowe, w tym także w segmencie drobnicowym, świadczymy na terenie całej Europy. Oprócz transportu, oferujemy także mrożenie i magazynowanie produktów w chłodniach składowych. Nasza zdolność zamrażalnicza to 700 ton surowca na dobę. Łącznie w obu zakładach produkcyjnych posiadamy 10 mroźni składowych o pojemności 18 tysięcy miejsc paletowych do przechowywania towarów w temperaturze do -23C. 85 proc. zapotrzebowania energetycznego naszych zakładów zaspokajana jest z należącej do Paula Fish elektrowni wiatrowej.

 

O Paula Fish

Od samego początku, budując nasz biznes, kierujemy się zrównoważonym rozwojem i zieloną energią. Dobro środowiska naturalnego jest dla nas kluczowe, a w ciągu kilku lat będziemy dla niego całkowicie neutralni, gdyż 100 proc. zapotrzebowania energetycznego będziemy pozyskiwali z odnawialnych źródeł. Ikona dwóch ryb w logo Paula Fish to nie tylko symbol podstawy naszego biznesu. To także znak odzwierciedlający rozwój, energię i równowagę. A kolory – granatowy i zielony – symbolizują stabilność, przywództwo, odpowiedzialność, wizjonerstwo i gwarancję jakości oraz nowoczesność, zrównoważony rozwój i zieloną energię. Gdyż Paula Fish jest w ogromnej większości firmą ekologiczną i przyjazną środowisku. Potwierdzeniem takiego kierunku rozwoju jest również hasło „Driven by nature”, które towarzyszy naszej marce. Łączy w sobie wszystkie kluczowe założenia prowadzonego przez nas biznesu i firmowej strategii. Stale koncentrujemy się na poszukiwaniu i zdobywaniu kolejnych, międzynarodowych rynków zbytu. W coraz większym zakresie prowadzimy działalność na rynkach azjatyckich, a kolejnym krokiem będzie ekspansja na rynek afrykański.

 

T&M nr 5/2023

 

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE