Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Circle K-rozwój firmy na polskim rynku

Rok 2017 dla firmy Circle K Polska minął przede wszystkim pod znakiem procesu zmiany marki, który był prowadzony równolegle w krajach bałtyckich.

 

Od połowy maja, kiedy nastąpiło oficjalne otwarcie pierwszej stacji w Warszawie pod nowym logo, do końca roku nazwę zmieniło około 220 z 349 obiektów. Ubiegły rok dla Circle K to również rozwój oferty gastronomicznej w oparciu o własne koncepty oraz otwarcie pierwszych stacji w Miejscach Obsługi Podróżnych (MOP). Proces zmiany nazwy Statoil na Circle K obejmował sukcesywnie kolejne regiony Polski, a do końca lutego nazwę zmienią stacje we wschodniej i południowo-wschodniej Polsce, tj. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie. Zakończenie procesu zmiany nazwy planowane jest z końcem marca. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Kluczowym elementem planu na I kwartał 2018 r. jest zakończenie procesu rebrandingu stacji na terenie całego kraju. W perspektywie tego roku, jak i następnych lat, Circle K będzie także stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie cztery kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej.

 

T&M nr 1/2018

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE