Krone i Zekju na targach

Na targach TransLogistica Poland 2025, które odbędą w dniach 4-6.XI.2025 KRONE i Zekju ujawnią rozwiązanie, które stawia kierowcę w centrum uwagi i umożliwia obsługę naczep bezpośrednio za pośrednictwem WhatsApp, Telegram i Viber.

Kierowcy mogą korzystać z komunikatorów, które już znają i którym ufają. Zamiast uczyć się nowych systemów, teraz zajmują się przekazywaniem naczep, zgłaszaniem uszkodzeń, dokumentowaniem wypadków lub wymianą dokumentów za pośrednictwem tych samych kanałów, z których korzystają na co dzień.

Procesy na placu, takie jak przyjazd, załadunek i wyjazd, są również obsługiwane za pośrednictwem czatu. W tle mykrone.blue dba o to, aby wszystkie dane były przechowywane w sposób uporządkowany i połączone z systemami telematycznymi i zarządzania transportem.

- Postrzegamy kierowcę jako kluczową postać w logistyce transportowej. Dzięki Zekju oddajemy w jego ręce rozwiązania cyfrowe – znane, intuicyjne i gotowe do użycia. To zmniejsza stres kierowców i oszczędza czas dyspozytorów. W ten sposób łączymy praktyczność z siłą naszych platform – mówi Maximilian Birle, dyrektor ds. telematyki i usług cyfrowych w Krone. 

- Pokazuje, że dynamika start-upów i doświadczenie branżowe nie wykluczają się wzajemnie. Wspólnie z Krone stworzyliśmy rozwiązanie, które nie tylko brzmi nowocześnie, ale już sprawdza się w codziennej pracy – powiedział założyciel Zekju, Max-Alexander Borreck

- Nie chcemy tłumaczyć cyfryzacji, chcemy ją ożywić– podkreśla Birle. - Na targach pokażemy, jak komunikacja z kierowcami i integracja naczep łączą się ze sobą.