IFS wybiera TomTom

TomTom ogłosił, że został wybrany przez firmę IFS, wiodącego dostawcę oprogramowania w chmurze dla przedsiębiorstw i przemysłowej sztucznej inteligencji.
Współpraca ma na celu ulepszenie platformy optymalizacji, planowania oraz harmonogramowania (PSO), dostarczającej precyzyjne obliczenia tras i szacunkowy czas podróży w branżach o dużym zapotrzebowaniu na zasoby i usługi na całym świecie.
Rozwiązanie PSO firmy IFS odpowiada na różne wyzwania związane z zarządzaniem usługami serwisowymi w terenie, skutecznie przetwarzając zgłoszenia klientów. Mogą one dotyczyć napraw awarii, terminów instalacji i planowanych konserwacji. Dzięki integracji map TomTom, danych o ruchu drogowym oraz algorytmów wyznaczania tras z autorskim rozwiązaniem PSO opartym na przemysłowej sztucznej inteligencji, algorytmy IFS są w stanie lepiej uwzględniać i optymalizować odległość, koszty, wartość oraz czas. W związku z tym rozwiązanie PSO zapewnia udoskonalone planowanie, które obejmuje przydziały personelu, zmiany robocze i koszty podróży, jednocześnie ułatwiając planowanie ad-hoc, długoterminowe strategie kadrowe i analizy scenariuszy „co jeśli”, aby proaktywnie reagować na potencjalne wyzwania i zwiększać efektywność. Korzystając z tych planów, wspieranych przez technologię lokalizacji TomTom, zespoły serwisowe w terenie minimalizują czas jazdy, koszty paliwa i emisję spalin, jednocześnie zwiększając zdolność dostosowywania harmonogramów do zmieniających się warunków drogowych i spontanicznych zapytań. Dzięki tej współpracy firmy mogą zoptymalizować swoje działania serwisowe i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność operacyjną. Zapewnia to im dostarczanie wysokiego poziomu usług, co przekłada się na satysfakcję klientów.
- IFS z dumą wspiera organizacje na całym świecie, które bazują w swojej działalności na zasobach i usługach. Zapewnia szybszą, inteligentną obsługę klienta, dzięki analizie danych oraz przemysłowej sztucznej inteligencji, która stanowi core naszego rozwiązania - powiedział Christian Pedersen, Chief Product Officer, IFS. -Dzięki współpracy z TomTom znacznie poprawiamy spójność i niezawodność naszych danych mapowych, co prowadzi do zwiększonej automatyzacji i wydajności oraz lepszych wyników dla klientów.
- Nasze dane dotyczące lokalizacji są kluczowym elementem pomagającym firmie IFS w optymalizacji usług – powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. -Precyzyjny, globalny zasięg map TomTom, bardzo dokładne usługi wyznaczania tras z uwzględnieniem natężenia ruchu i historyczne wzorce znacznie usprawniają planowanie oraz działania operacyjne klientów IFS.