loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

42. serwis w Polsce

Nowy serwis ma na celu zwiększenie dostępności usług serwisowych Scania dla klientów z regionu, który od lat stanowi jedno z silnych centrów transportowych w kraju.

Okolice Ostrołęki, Ostrowi Mazowieckiej, Makowa Mazowieckiego oraz Myszyńca to rejony o intensywnym ruchu transportowym. Do tej pory klienci firmy mogli korzystać z serwisów Scania zlokalizowanych w Słupnie lub Białymstoku. To właśnie dla nich powstał nowy obiekt.

 

Nowoczesny obiekt w sercu Kurpiowszczyzny

Nowa placówka Scania jest gotowa do kompleksowej obsługi klientów i przeprowadzania wszelkiego rodzaju napraw pojazdów ciężarowych wszystkich marek, w tym prostowania ram pojazdów oraz naprawy naczep i przyczep. Serwis został wyposażony w trzy stanowiska przejezdne oraz jedno nieprzejezdne, co pozwala na jednoczesną obsługę nawet 10 ciągników siodłowych. Obiekt ma do dyspozycji duży, wygodny parking, umożliwiający manewrowanie nawet długim zestawom ponadgabarytowym.

Obecnie w serwisie zatrudnionych jest pięciu mechaników oraz trzech pracowników Biura Obsługi Klienta.

To nowoczesny obiekt z rozbudowanym zapleczem socjalnym i biurowym. Stworzyliśmy go z myślą o komforcie pracowników, jak i odwiedzających, którzy będą mogli skorzystać z wygodnego pokoju dla kierowców, czekając na zakończenie naprawy. Stale rozwijamy też nasz zespół i poszukujemy kolejnych specjalistów, którzy dołączą do nowo otwartego serwisu – komentuje Michał Bystry, dyrektor Scania Ostrołęka.

 

Pełna gotowość do obsługi klientów

Scania od lat stawia na najwyższą jakość obsługi oraz rozwój swojej sieci serwisowej. Dzięki temu w Polsce działa obecnie najbardziej rozwinięta sieć serwisowa w branży pojazdów ciężarowych. Firma nieustannie inwestuje w rozwój swoich placówek, a także w podnoszenie kwalifikacji pracowników, aby zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie. Szkolenia oraz dbałość o efektywność procesów serwisowych sprawiają, że Scania nie tylko utrzymuje, ale także stale podnosi standardy obsługi klientów.