loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Lider rynku w Europie

Po raz pierwszy Volvo Trucks objęło pozycję lidera rynku samochodów ciężarowych o dużej ładowności w Europie.

W 2024 r. firma miała łączny udział w rynku europejskim na poziomie 17,9%, a w regionie zarejestrowano 56 331 samochodów ciężarowych marki Volvo.

-Jesteśmy bardzo dumni, że jesteśmy liderem rynku w Europie. To wyraźny dowód na to, że nasi klienci doceniają oszczędność paliwa, bezpieczeństwo i dyspozycyjność naszych samochodów ciężarowych oraz bardzo atrakcyjną ofertę produktów — mówi Roger Alm, prezes Volvo Trucks.

-Nasza nowa gama FH Aero, która została wprowadzona na rynek w 2024 r., jest po prostu wyjątkowa. Dostępne są modele z układem napędowym elektrycznym, gazowym i wysokoprężnym i szybko stały się bardzo popularne. Firmy transportowe wybierają Volvo, ponieważ nasze produkty i usługi pomagają im rozwijać działalność i redukować emisję CO2. Chciałbym serdecznie podziękować naszym klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają, a także naszym dealerom, dostawcom i współpracownikom w Grupie Volvo za to osiągnięcie.

 

Zwiększenie udziałów rynkowych w 25 krajach

W skali globalnej Volvo Trucks zwiększyło swój udział w rynku w 2024 roku w 25 krajach. W Brazylii Volvo zostało liderem rynku ciężkich samochodów ciężarowych po raz trzeci z rzędu, osiągając udział w rynku na poziomie 23,7%. Flagowy model firmy, Volvo FH, był najlepiej sprzedającym się modelem samochodu ciężarowego spośród wszystkich marek w Brazylii w 2024 r. W Australii udział Volvo w rynku wyniósł 18,2%. W Ameryce Północnej (USA i Kanada) Volvo Trucks miało udział w rynku na poziomie 10,5% (10,2% w 2023 r.).

-Jesteśmy silniejsi niż kiedykolwiek dzięki całkowitemu odnowieniu naszego globalnego portfolio produktów w 2024 r. W Ameryce Północnej, gdzie zamierzamy znacząco rozwinąć naszą działalność, wprowadziliśmy zupełnie nową platformę, która będzie podstawą dla szeregu nowych modeli w nadchodzących latach. Pierwszym modelem na platformie był zupełnie nowy Volvo VNL, który może zapewnić nawet o 10 procent lepszą oszczędność paliwa w porównaniu z poprzednią generacją — mówi Roger Alm.