Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

Intercars październik

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

BOSCH BX 2024 truck 1170x150

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

tomtom

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

Kaessbohrer wrzesien

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

loga na www miedzy banery

onturtle 1150x150 10 2024

Fliegl zdobywcą nagrody

Podczas IAA Fliegl zdobył I miejsce w kategorii Components za “D-Lock” czyli boczne mocowanie dla otwartych drzwi w naczepach lub zabudowach, wykorzystujące główne zamki drzwiowe i eliminujące konieczność ręcznego naciągania blokad.

System zapewnia to dobrą widoczność podczas manewrowania, jest łatwy w użyciu i doskonale współpracuje ze zintegrowanym zamkiem drzwi Fliegl I-Lock. Ta innowacyjna siła została nagrodzona: nagrodą Trailer Innovation Award 2025.

 

Inne produkty jakie można było zobaczyć podczas IAA:

1. Przyczepa wymienna typu tandem TWP 180

TWP 180 jest opcjonalnie wyposażony w nowy, składany i regulowany przedni ogranicznik, który umożliwia przełączanie między nadwoziami wymiennymi 7,45 m a 7,82 m jednym ruchem i całkowicie bez użycia narzędzi. Praktycznie bezobsługowy ogranicznik jest wyjątkowo wytrzymały i łatwy w użyciu, ponieważ wystarczy go rozłożyć lub złożyć na bok - bez konieczności wymiany jakichkolwiek śrub lub zamków.

 

2. Podwozie chemiczne 20" lekkie

Zachwyca nie tylko wyjątkową masą własną wynoszącą zaledwie 2700 kg, ale także nowoczesną konstrukcją tyłu i wygodnym, niskim wejściem i oferuje także najwyższą ładowność w swojej klasie!

Dzięki zoptymalizowanemu rozstawowi osi wynoszącemu 1410/1410 mm nacisk na oś 9 t stanowi nową normę. Umożliwia to obciążenie siodła aż do 12 t przy masie całkowitej 39 t – maksymalna wydajność i wydajność w jednym!

 

3. Podwozie Vario V3

Podwozie Vario-Chassis V3 spełnia wszystkie wymagania logistyki kontenerowej. Masa własna pojazdów tej nowej serii wynosi obecnie 4700 kg. Spedytorzy i kierowcy mogą zatem mieć pewność, że zawsze mają zapas masy i mogą przewozić ze sobą zapieczętowane kontenery. Dzięki sprytnie ustawionej pozycji blokowania nacisk na siodło wzrasta do 25 procent w przypadku 20-stopowego kontenera załadowanego równo z tyłu. Zapewnia to stabilne i bezpieczne zachowanie podczas jazdy.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE