loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

MAX Trailer 10-tysięczny

Kiedy w 2012 roku zaprezentowano markę MAX Trailer z jej modułową koncepcją, wielu ekspertów branżowych miało duże wątpliwości.

Teraz producent świętuje nowy kamień milowy, gdyż hale produkcyjne opuszcza 10-tysięczny pojazd.

MAX Trailer oferuje wiele różnych typów pojazdów do transportu specjalnego i ciężkiego. Są one jasno określone i dostępne zgodnie ze specyfikacjami producenta, ze wszystkim, czego potrzebujesz, funkcjonalnym i praktycznym.

-Ta standaryzacja jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ nasze modele zostały z wyprzedzeniem szczegółowo przeanalizowane, a ich funkcje dokładnie odzwierciedlają potrzeby branży– wyjaśnia Mario Faymonville, menedżer produktu.

-Nasza baza klientów zawsze stale rosła. To samo dotyczy naszej sieci sprzedaży i serwisu, która rozciąga się na całą Europę. Przeważały pojazdy standardowe ze zoptymalizowanym wyposażeniem najwyższej jakości. Przejmujemy wiodącą rolę i zapewniamy doskonały stosunek kosztów do korzyści poprzez mocny kręgosłup Grupy Faymonville.

10-tysięczny pojazd marki MAX Trailer trafia teraz do holenderskiej firmy Rutges Cargo, która zdecydowała się na wysuwaną naczepę seminiskopodwoziową MAX100 z zagłębieniami na koła. Pojazd zostanie dostarczony za pośrednictwem Hertoghs Carrosserieën w Roosendaal, który od początku stanowi część sieci dealerskiej MAX Trailer.

To ciągłe dążenie do kolejnego kroku widać także po zakładzie produkcyjnmy w Polsce, ponieważ ponownie się rozwija, a powierzchnia budynków fabrycznych wyposażonych w najnowocześniejszy park maszynowy wynosi obecnie 55 000 mkw./m2. W związku z tym dostępne są tutaj niezbędne opcje, które będą kontynuowane w przyszłości jako ustandaryzowany środek wszystkich rzeczy w transporcie specjalnym.