Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

tomtom

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

negometal wrzesień

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

Hengst maj

loga na www miedzy banery

Kaessbohrer wrzesien

loga na www miedzy banery

bp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

ZF Aftermarket na Automechanika

ZF Aftermarket zaprezentuje najnowsze produkty i rozwiązania zaprojektowane by wspierać swoich klientów, warsztaty i profesjonalistów branży.

Stanowisko ZF w budynku ,,Forum’’ zostanie przygotowane tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby kluczowych grup klientów, dzięki czemu warsztaty, dystrybutorzy oraz właściciele flot mogą liczyć na indywidualne wsparcie w dedykowanych strefach. Nowością będzie także specjalny obszar poświęcony osiągnięciom firmy dla rozwoju motoryzacji, prezentujący innowacje i kluczowe partnerstwa ZF. W strefie praktycznej odbywać się będą sesje szkoleniowe na żywo i demonstracje najważniejszych dla rynku produktów.

W tym roku ZF Aftermarket przedstawi m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wprowadzi do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i będzie świętować 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych.

– Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. Rozmawiamy przede wszystkim o tym,
w jaki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym
– mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket.
Zaprezentujemy nowości w naszym znanym i rozbudowanym asortymencie wysokiej jakości produktów, jak również rozwiązania, które wprowadzają wartość dodaną dla rynku i napędzają niezbędną transformację cyfrową w działalności naszych partnerów, tym samym potwierdzając nasze zaangażowanie w rozwój branży.

 

ZF [pro]Manager: narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych

Podczas targów ZF Aftermarket zaprezentuje aplikację ZF [pro]Manager - kompleksowe narzędzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proaktywnego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wygenerowania dodatkowych przychodów.

ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komunikacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamówień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej.

 zf1

Nowość - amortyzatory pneumatyczne SACHS: połączenie poduszki pneumatycznej z amortyzatorem CDC

Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie,które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwarantuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów.

ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monitorują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłumienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dostosowywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pneumatyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.

 

Cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket

ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapoczątkowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest kompleksowy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.

 – Tworzenie silnych relacji z klientami jest podstawą naszych wartości – podkreśla Philippe Colpron, nawiązując do tej okrągłej rocznicy. – Lojalność i zaangażowanie naszych partnerów warsztatowych miały kluczowe znaczenie dla wypracowania przez ZF Aftermarket reputacji głównego partnera warsztatów na świecie.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE