Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

BP październik

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Aktywne pierwsze półrocze

Choć ostatnie miesiące nie są łatwe dla krajowej branży transportowej, to DAF Trucks Polska nie zwalnia z inicjatywami i aktywnościami realizowanymi z myślą o klientach z różnych branż.

W czerwcu 2024 roku Polski importer dostarczył ponad 650 pojazdów z segmentu powyżej 16 ton, co świadczy o tym, że przedsiębiorcy chętniej wybierają najbardziej efektywne rozwiązania transportowe.

Patrząc na statystyki wyraźnie widać, że w pierwszym półroczu 2024 roku w Polsce największym uznaniem cieszyły się ciągniki siodłowe. DAF-y, jako nieliczne na rynku, łączą przestronne kabiny z niskimi stawkami opłat drogowych, co wpłynęło na wzrost zainteresowania ciężarówkami z Eindhoven. DAF mocno zaznaczył także swoją obecność w segmencie pojazdów użytkowych, wielokrotnie podkreślając swoje przewagi konkurencyjne – zarówno w sieci, jak i podczas licznych wydarzeń.

Wiemy na pewno, że rok 2024 pod wieloma względami będzie dla nas historyczny. Na wyniki i podsumowania oczywiście jeszcze przyjdzie czas, natomiast już wiemy, że jest to rok największego zaangażowania ze strony wszystkich pracowników DAF Trucks Polska oraz naszej sieci dealerskiej. Prócz olbrzymiej aktywności obserwujemy ogromną kreatywność jeśli chodzi o poszukiwanie niestandardowych rozwiązań oraz dróg dotarcia do klientów – obecnych i potencjalnych – jak również po prostu miłośników marki DAF – podkreśla Agnieszka Głowicka, Marketing Manager w DAF Trucks Polska.

 

Intensywne półrocze
Tylko w pierwszym półroczu 2024 DAF Trucks Polska zorganizował wiele inicjatyw, podczas których klienci mogli osobiście przetestować, jak DAF-y z segmentu Construction radzą sobie w najtrudniejszym terenie i w równie trudnych zastosowaniach. Jednym z nich było DAF Ride&Drive, podczas którego obecni i potencjalni użytkownicy z całego kraju mogli sprawdzić modele DAF przeznaczone do pracy poza utwardzonymi drogami. Aby zapewnić uczestnikom Ride&Drive jak najlepszą możliwość samodzielnego przekonania się o tym, co potrafią modele XDC oraz XFC jazdy testowe zorganizowano w wymagającym środowisku – na terenie kopalni kruszyw w okolicy Pułtuska. Szeroki wachlarz warunków i nawierzchni pozwolił sprawdzić, jak bardzo DAF-y z serii Construction ułatwiają pracę kierowcy i jak efektywne są w pracy, m.in. dzięki wiodącej w segmencie ładowności.

Kompleksową ofertę marki dla branży komunalnej i budowlanej zaprezentowano także na targach Autostrada Nowa Infrastruktura w Kielcach, podczas Forum Dyrektorów czy na XXI Targach Paliwowych.

 

Pod prąd i z prądem
W tym roku po raz pierwszy DAF Trucks Polska miała przyjemność wziąć udział w EV Experience, podczas którego zaprezentowano jeden z gamy pojazdów elektrycznych – DAF XD Electric.

W trakcie EV Expierence mieliśmy okazję zaprezentować szerokiemu gronu klientów nie tylko jeden z naszych pojazdów elektrycznych DAF XD, ale przede wszystkim przybliżyć filozofię marki DAF, dla której zeroemisyjność, dekarbonizacja oraz kompleksowe rozwiązania dla transportu to obecnie kluczowe zagadnienia – mówi Michał Wójcik Business Development Manager – Zero Emission Trucks.

Pozostając przy temacie pojazdów elektrycznych, ale i rozwiązań proponowanych dla klientów z segmentu miejskiego, w czerwcu, w siedzibie DAF Trucks w Eindhoven odbyły się kolejne spotkania z cyklu Ride&Drive, a zaproszeni klienci mogli nie tylko zapoznać się z nowościami ale przede wszystkim osobiście przetestować najmłodszy model DAF XB oraz XB Electric.

Lubimy, jak nasi obecni i potencjalni klienci mówią nam „sprawdzam”. I właśnie dlatego organizujemy wydarzenia, podczas których mogą sami zweryfikować, że nasze deklaracje oraz informacje o pojazdach pokrywają się z rzeczywistością. W tym roku u wielu przedsiębiorców przełamaliśmy stereotypy dotyczące nie tylko pojazdów budowlanych, udowadniając im, że DAF-y z serii Construction mają wszystkie zalety wersji drogowych, uzupełnione o odpowiednie właściwości terenowe ale również, że jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na wyzwania jakie stawiane są producentom pojazdów ciężarowych – komentuje Agnieszka Głowicka.

DAF Trucks Polska był również partnerem tegorocznego Pucharu Kobiet, a więc imprezy podczas której panie mogły wykazać się wyjątkowymi umiejętnościami za kierownicą pojazdu ciężarowego. Finał, który odbył się pod koniec czerwca w Łowiczu był także okazją do przekonania się, że nie ma lepszego narzędzia pracy dla kierowcy zawodowego niż pojazd marki z Eindhoven.

Sezon na znaczące nowości
W 2024 roku do klientów trafiły pierwsze egzemplarze modeli DAF z serii Efficiency Champion, fabrycznie skonfigurowane i wyposażone z myślą o jak najniższym spalaniu. W osiągnięciu wiodących wyników pomagają m.in. pełny pakiet aerodynamiczny, pełny system DAF Digital Vision zastępujący konwencjonalne lusterka, opony o niskich oporach toczenia czy zoptymalizowane oprogramowanie jednostki napędowej. W efekcie DAF jest marką, która błyskawicznie zaoferowała klientom odpowiedź na rosnące opłaty drogowe w Europie, oparte o wyniki efektywności obliczane za pomocą narzędzia VECTO. W 2024 roku holenderska marka obchodzi również jubileusz 75-lecia rozpoczęcia produkcji samochodów ciężarowych. Z tej okazji na rynek trafiła bogato wyposażona, limitowana seria modelu XG+.

Od początku 2024 roku, a więc wcześniej niż wymagają tego przepisy, każdy nowy DAF jest wyposażany w kompletny pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego (ADAS). To, w połączeniu z doskonałą widocznością bezpośrednią zmniejsza ryzyko wypadku czy kolizji z niechronionymi uczestnikami ruchu, co z kolei przekłada się na mniejszą szkodowość, mniejsze zmęczenie kierowcy i większy komfort jego pracy.

 

Czerwiec dobrym miesiącem dla DAF-a
Tylko pod koniec pierwszej połowy 2024 roku w Polsce zarejestrowano ponad 650 pojazdów marki DAF z segmentu pow. 16 t DMC. Modele nowej generacji DAF zostały zakupione przez wielu klientów, w tym tak duże floty, jak Eko-Okna, Colian Logistic, Sawtrans, Gapiński Transport czy Anneberg Transpol. Warto dodać, że firma Gapiński zamówiła łącznie 30 DAF-ów XG, natomiast Eko-Okna prawie 100 DAF-ów!

Holenderska marka świętowała również liczne wydania pojazdów dla klientów z segmentu budowlanego. Wśród nich są firmy, które zdecydowały się na samochody marki DAF ponieważ poszukiwali możliwie, jak najbardziej uniwersalnej i komfortowej wywrotki. Uznanie, jakim cieszą się DAF-y w różnych segmentach rynku to potwierdzenie tego, jak kompleksowa i dobrze skrojona jest oferta marki.

-W ostatnim czasie obserwujemy coraz więcej zapytań o ciągniki siodłowe i pojazdy użytkowe naszej marki, co niezwykle nas cieszy. Dla nas, przedstawiciela producenta oraz dla naszej sieci dealerskiej nie ma nic ważniejszego jak zaufanie jakim obdarzają nas nasi klienci. Cieszy nas fakt, że po pierwszych zakupach nowej generacji DAF, klienci wracają do nas po kolejne pojazdy, a Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji jeździć DAF-em przekonują się do naszych rozwiązań – mówi Mariusz Piszczek Dyrektor Zarządzający DAF Trucks Polska– Obecny wynik rejestracji pojazdów ciężarowych dla firmy DAF nie jest satysfakcjonujący. Ambicje marki są o wiele większe, co podkreśla fakt, z jak wielkim zaangażowaniem każdego dnia pracują dealerzy oraz cały zespół DAF Trucks Polska.

 

Coraz mocniejsza sieć serwisowa
W Polsce użytkownicy samochodów marki DAF mogą obecnie skorzystać z 39 serwisów i 8 punktów TRP rozmieszczonych tam, gdzie klienci ich potrzebują. Ambicją marki jest utrzymywanie najliczniejszej sieci serwisowej, dlatego też w planach są kolejne punkty dealerskie.

Liczebność to jednak nie wszystko, najważniejsza jest jakość obsługi. Dlatego też z początkiem bieżącego roku marka DAF wprowadziła dla wszystkich dealerów centralny program Customer First, którego celem jest nieustanna praca nad doskonaleniem jakości i standardów autoryzowanej sieci dealerskiej DAF.

W tym miejscu warto przypomnieć, że polska sieć serwisowa DAF wielokrotnie była nagradzana i zdobywała międzynarodowe wyróżnienia. Tym razem ESA Trucks Polska zapracowała na nagrodę International DAF Service Dealer of the Year – dla najlepszego dealera usług posprzedażnych i serwisowych w aspektach obsługi klienta, a nagrodę Dealer Roku DAF 2024 zdobył serwis z Trzciany należący do Grupy Wanicki.

W rozwoju sieci dealerskiej DAF-a odzwierciedlenie znajduje także kompleksowa strategia marki w zakresie elektromobilności. DAF jest nie tylko producentem pełnej gamy zeroemisyjnych pojazdów – od XB, przez XD po XF, lecz także partnerem wspierającym transformację energetyczną fachowym doradztwem i szeregiem usług ułatwiających wdrożenie „elektryków” do floty. Krokiem w tę stronę jest certyfikowanie sześciu oddziałów jako autoryzowanych dealerów i serwisy pojazdów elektrycznych.

Polscy dealerzy DAF-a już od wielu lat są świadomi tego, jak ważne dla klienta jest nie to, co dzieje się przed zakupem ciężarówki, lecz to na co mogą liczyć już w czasie jej eksploatacji. To ma swoje odzwierciedlenie w inwestycjach w nowe obiekty i modernizację już istniejących. Dzięki wysiłkom i zaangażowaniu dealerów, DAF nieustannie pracuje nad dostępnością i jakością sieci serwisowej – skomentował Piotr Juchtman, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej DAF Trucks Polska.

Dosłownie kilka tygodni temu świętowaliśmy otwarcie serwisu TB Truck&Trailer Serwis w Siedlcach w całkowicie nowej odsłonie. W obiekcie o powierzchni użytkowej ponad 2000 m2 znajduje się dwanaście stanowisk do obsługi pojazdów oraz dwupoziomowy magazyn części.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE