loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

UTA One® next w Słowacji

UTA Edenred, czołowy dostawca usług mobilności w Europie i spółka Edenred wprowadziły swoje interoperacyjne urządzenie UTA One® next na rynek słowacki.

Urządzenie pokładowe (OBU) kompatybilne z siecią 4G do obsługi opłat drogowych European Electronic Toll Service (EETS) aktualnie obejmuje 18 systemów opłat drogowych w 16 europejskich krajach.

Klienci UTA Edenred mogą aktywować słowacki system opłat drogowych w UTA Service Center. Zostanie on następnie zdalnie zainstalowany w urządzeniu pokładowym OBU podczas aktualizacji.

-UTA One next to inteligentne rozwiązanie do szybkiego i skutecznego przetwarzania opłat drogowych w Europie. Stale rozbudowujemy jego funkcje i dodajemy nowe systemy opłat drogowych, aby jeszcze bardziej ułatwić mobilność naszych klientów. - mówi Olaf Schneider, dyrektor ds. opłat drogowych i usług gospodarczych UTA Edenred

Działające w 18 systemach poboru opłat drogowych w 16 krajach urządzenie UTA One next jest najbardziej wszechstronnym rozwiązaniem EETS na rynku. Oprócz obsługi słowackiego systemu opłat drogowych UTA One next działa również w systemach myta w Belgii (w tym Liefkenshoektunnel), Niemczech, Francji, we Włoszech (łącznie z promem Caronte), w Austrii, i Polsce (A4 i sieć e-TOLL), na Węgrzech, w Bułgarii, Portugalii, Hiszpanii, Norwegii (wliczając promy i mosty na autostradach), Szwecji (mosty), Danii (mosty) oraz Szwajcarii (razem z Liechtenstein). Rozszerzenie działania OBU na kolejne systemy opłat w Słowenii, Chorwacji, Czechach i Danii jest aktualnie przygotowywane.

Urządzenie UTA One next może być stosowane w pojazdach o masie 3,5 tony lub większej. Dzięki temu urządzenie pokładowe OBU jest idealnym rozwiązaniem dla międzynarodowych firm, które od 1 lipca zostaną objęte rozszerzeniem opłat drogowych w Niemczech na pojazdy o masie powyżej 3,5 tony.