Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Nowa seria naczep chłodniczych

Kässbohrer wprowadza na rynek nową serię chłodni, która prezentuje uznane, solidne podwozie Kässbohrer i technologię paneli GRP.

Opracowana i przetestowana w centrum badawczo-rozwojowym Kässbohrer, nowa seria naczep-chłodni wyróżnia się najwyższej klasy izolacją, długą żywotnością produktu i cechami funkcjonalnymi, które maksymalizują wydajność operacyjną i wykorzystanie wydajności. Uznana wytrzymałość w transporcie chłodniczym jest już dostępna! Podwozie naczep-chłodni Kässbohrera oferuje idealną równowagę inżynierii i pomysłowości dzięki integracji podłogi podwozia z gęsią szyją i mocnej jednoczęściowej konstrukcji sworznia królewskiego, niezmiennie najwyższej wydajności w operacjach sprzęgania, jednocześnie zwiększając stabilność i bezpieczeństwo na drodze nawet przy nierównym obciążeniu.

Zintegrowana rama typu gęsia szyja zapewnia maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, bez utraty wewnętrznej wysokości netto. Podwozie jest wykonane z niezwykle wydajnej stali konstrukcyjnej o wysokiej czystości S700MC, znanej z wyjątkowej wytrzymałości. Proces kataforetycznego powlekania zanurzeniowego (KTL) podwozia gwarantuje ochronę antykorozyjnąprzez 10 lat i „wysokie zachowanie wartości pojazdu”. Wreszcie, wzmocniona aczkolwiek niezwykle lekka konstrukcja podłogi, jest w stanie wytrzymać obciążenie osi wózka widłowego o masie 7,2 tony w przypadku szybkich i wymagających operacji.

Panele nadwozia naczep chłodniczych Kässbohrera są zbudowane w technologii paneli poliuretanowych GRP (poliester wzmocniony włóknem szklanym), w celu zapewnienia izolacji najwyższej klasy. W rezultacie czas pracy agregatu chłodniczego może zostać znacznie skrócony.

Panele Kässbohrer GRP są pokryte odpornym na promienie UV i niepodatnym na zarysowania GRP oraz poliuretanem o optymalnej gęstości i przetestowane pod kątem przyczepności warstw z siłą 11 534 kN, aby zagwarantować maksymalną wydajność i trwałość. Aby zapewnić jednolitość strukturalną nadwozia i dłuższą żywotność produktu, firma Kässbohrer zmaksymalizowała powierzchnię przyczepności we wszystkich połączeniach paneli bocznych. Przyczepność jest nakładana w dwóch osiach na połączeniach wszystkich paneli, aby upewnić się, że skrzynia jest twarda, ale może dostosować się do warunków drogowych wraz z podwoziem. Co więcej, punkty połączeń nadwozia są chronione jednoczęściowymi i pozbawionymi nitów listwami z anodyzowanego aluminium, a tylna rama jest wykonana z jednoczęściowej stali nierdzewnej, aby zapewnić maksymalną stabilność całej konstrukcji skrzynki.

Aby wydłużyć żywotność produktu, tylna rama jest zabezpieczona wzdłuż wszystkich krawędzi gumowymi zderzakami rampowymi o dużej pojemności, które pochłaniają uderzenia podczas operacji załadunku i rozładunku. Aby zapewnić długą żywotność produktu i najlepszą stabilność pojazdu, firma Kässbohrer przeprowadziła przede wszystkim wspomagane komputerowo symulacje komponentów i systemów, biorąc pod uwagę rozkład obciążenia, koncentrację naprężeń i stabilność drogi, aby zoptymalizować projekt połączenia podwozia skrzyniowego. Naczepa-chłodnia zaprojektowana została tak, aby doskonale sprawdzić się w każdych warunkach drogowych, a także przy operacjach sprzęgania; inżynierowie firmy Kässbohrer przeprowadzili dynamiczne testy terenowe odpowiednie dla 1.000.000 km, gwarantujące integralność konstrukcji przez długi okres użytkowania.

Nadwozie wyposażone jest w najnowocześniejszy system cyrkulacji powietrza zapewniający równomierny przepływ powietrza. Aby zapewnić doskonałą cyrkulację powietrza i optymalną wydajność urządzenia chłodzącego, firma Kässbohrer zaprojektowała pokrywę wentylacyjną, kompatybilną z urządzeniami chłodniczymi all premium. Otwory w pokrywie wentylacyjnej zostały skonstruowane tak, aby zapewnić równomierny przepływ powietrza w całym nadwoziu począwszy od pierwszego punktu wylotu powietrza. System tuneli wentylacyjnych z podwójną rurą zapewnia jednolity przepływ powietrza wewnątrz skrzyni, równomiernie chłodząc każdy obszar pojazdu w trybie jednopokładowym, dwupokładowym, wielotemperaturowym, do transportu świeżych i mrożonych towarów, kwiatów i środków farmaceutycznych. Aby zapewnić ciągłą cyrkulację powietrza i chronić jednostkę chłodzącą, Kässbohrer oferuje również opcjonalną, opatentowaną, składaną ściankę cyrkulacyjną powietrza.

Zgodna z certyfikatami HACCP i farmaceutycznym cała powierzchnia podłogi pokryta jest aluminium z tłoczonym wzorem kropli, co jednocześnie zwiększa bezpieczeństwo użytkowania, zapewniając zaletę powierzchni antypoślizgowej. Co więcej, aluminiowa konstrukcja podłogi umożliwia umieszczenie pionowych belek obciążeniowych w dowolnym miejscu podłogi. Aluminiowa podłoga jest przyspawana do aluminiowych płyt odbojnych o wysokości 250 mm, aby zapewnić maksymalną trwałość i wodoszczelność. Odprowadzenie ścieków umożliwia szybki i dokładny proces czyszczenia. Różne opcje dla maksymalnego wykorzystania pojemności wewnętrznej i wydajności operacyjnej

Seria naczep-chłodni Kässbohrer jest oferowana w 3 różnych grupach produktów, którymi są odpowiednio: standardowy, dwupokładowy i do transportu kwiatów.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE