uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Mercedes lipiec

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

Prilo 1170x150

loga na www miedzy banery

1980x617pix

Nowa seria naczep chłodniczych

Kässbohrer wprowadza na rynek nową serię chłodni, która prezentuje uznane, solidne podwozie Kässbohrer i technologię paneli GRP.

Opracowana i przetestowana w centrum badawczo-rozwojowym Kässbohrer, nowa seria naczep-chłodni wyróżnia się najwyższej klasy izolacją, długą żywotnością produktu i cechami funkcjonalnymi, które maksymalizują wydajność operacyjną i wykorzystanie wydajności. Uznana wytrzymałość w transporcie chłodniczym jest już dostępna! Podwozie naczep-chłodni Kässbohrera oferuje idealną równowagę inżynierii i pomysłowości dzięki integracji podłogi podwozia z gęsią szyją i mocnej jednoczęściowej konstrukcji sworznia królewskiego, niezmiennie najwyższej wydajności w operacjach sprzęgania, jednocześnie zwiększając stabilność i bezpieczeństwo na drodze nawet przy nierównym obciążeniu.

Zintegrowana rama typu gęsia szyja zapewnia maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, bez utraty wewnętrznej wysokości netto. Podwozie jest wykonane z niezwykle wydajnej stali konstrukcyjnej o wysokiej czystości S700MC, znanej z wyjątkowej wytrzymałości. Proces kataforetycznego powlekania zanurzeniowego (KTL) podwozia gwarantuje ochronę antykorozyjnąprzez 10 lat i „wysokie zachowanie wartości pojazdu”. Wreszcie, wzmocniona aczkolwiek niezwykle lekka konstrukcja podłogi, jest w stanie wytrzymać obciążenie osi wózka widłowego o masie 7,2 tony w przypadku szybkich i wymagających operacji.

Panele nadwozia naczep chłodniczych Kässbohrera są zbudowane w technologii paneli poliuretanowych GRP (poliester wzmocniony włóknem szklanym), w celu zapewnienia izolacji najwyższej klasy. W rezultacie czas pracy agregatu chłodniczego może zostać znacznie skrócony.

Panele Kässbohrer GRP są pokryte odpornym na promienie UV i niepodatnym na zarysowania GRP oraz poliuretanem o optymalnej gęstości i przetestowane pod kątem przyczepności warstw z siłą 11 534 kN, aby zagwarantować maksymalną wydajność i trwałość. Aby zapewnić jednolitość strukturalną nadwozia i dłuższą żywotność produktu, firma Kässbohrer zmaksymalizowała powierzchnię przyczepności we wszystkich połączeniach paneli bocznych. Przyczepność jest nakładana w dwóch osiach na połączeniach wszystkich paneli, aby upewnić się, że skrzynia jest twarda, ale może dostosować się do warunków drogowych wraz z podwoziem. Co więcej, punkty połączeń nadwozia są chronione jednoczęściowymi i pozbawionymi nitów listwami z anodyzowanego aluminium, a tylna rama jest wykonana z jednoczęściowej stali nierdzewnej, aby zapewnić maksymalną stabilność całej konstrukcji skrzynki.

Aby wydłużyć żywotność produktu, tylna rama jest zabezpieczona wzdłuż wszystkich krawędzi gumowymi zderzakami rampowymi o dużej pojemności, które pochłaniają uderzenia podczas operacji załadunku i rozładunku. Aby zapewnić długą żywotność produktu i najlepszą stabilność pojazdu, firma Kässbohrer przeprowadziła przede wszystkim wspomagane komputerowo symulacje komponentów i systemów, biorąc pod uwagę rozkład obciążenia, koncentrację naprężeń i stabilność drogi, aby zoptymalizować projekt połączenia podwozia skrzyniowego. Naczepa-chłodnia zaprojektowana została tak, aby doskonale sprawdzić się w każdych warunkach drogowych, a także przy operacjach sprzęgania; inżynierowie firmy Kässbohrer przeprowadzili dynamiczne testy terenowe odpowiednie dla 1.000.000 km, gwarantujące integralność konstrukcji przez długi okres użytkowania.

Nadwozie wyposażone jest w najnowocześniejszy system cyrkulacji powietrza zapewniający równomierny przepływ powietrza. Aby zapewnić doskonałą cyrkulację powietrza i optymalną wydajność urządzenia chłodzącego, firma Kässbohrer zaprojektowała pokrywę wentylacyjną, kompatybilną z urządzeniami chłodniczymi all premium. Otwory w pokrywie wentylacyjnej zostały skonstruowane tak, aby zapewnić równomierny przepływ powietrza w całym nadwoziu począwszy od pierwszego punktu wylotu powietrza. System tuneli wentylacyjnych z podwójną rurą zapewnia jednolity przepływ powietrza wewnątrz skrzyni, równomiernie chłodząc każdy obszar pojazdu w trybie jednopokładowym, dwupokładowym, wielotemperaturowym, do transportu świeżych i mrożonych towarów, kwiatów i środków farmaceutycznych. Aby zapewnić ciągłą cyrkulację powietrza i chronić jednostkę chłodzącą, Kässbohrer oferuje również opcjonalną, opatentowaną, składaną ściankę cyrkulacyjną powietrza.

Zgodna z certyfikatami HACCP i farmaceutycznym cała powierzchnia podłogi pokryta jest aluminium z tłoczonym wzorem kropli, co jednocześnie zwiększa bezpieczeństwo użytkowania, zapewniając zaletę powierzchni antypoślizgowej. Co więcej, aluminiowa konstrukcja podłogi umożliwia umieszczenie pionowych belek obciążeniowych w dowolnym miejscu podłogi. Aluminiowa podłoga jest przyspawana do aluminiowych płyt odbojnych o wysokości 250 mm, aby zapewnić maksymalną trwałość i wodoszczelność. Odprowadzenie ścieków umożliwia szybki i dokładny proces czyszczenia. Różne opcje dla maksymalnego wykorzystania pojemności wewnętrznej i wydajności operacyjnej

Seria naczep-chłodni Kässbohrer jest oferowana w 3 różnych grupach produktów, którymi są odpowiednio: standardowy, dwupokładowy i do transportu kwiatów.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE