loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Partnerstwo biznesowe

FUCHS SE i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ogłosiły współpracę, która zapewni wspieranie innowacji, technologii i zrównoważonego rozwoju w obsłudze posprzedażnej.

To ważny krok naprzód w rozwoju technologii i jakości w sektorze automotive.

Partnerstwo między Grupą FUCHS a Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ma na celu na nowo zdefiniować standardy smarowania w motoryzacji. Będzie ono sprzyjało przede wszystkim zwiększonej wydajności biznesowej poprzez dostarczanie przez FUCHS rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów Mercedes-Benz. W procesie tym obie firmy wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie, aby opracować innowacyjne rozwiązania, które będą miały wpływ na osiągi pojazdów, przy jednoczesnym zrównoważonym wpływie na środowisko.

W Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów, dbając o ich pojazdy poprzez oferowanie wysokowydajnych, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych produktów. Nasze strategiczne partnerstwo z FUCHS SE to ekscytująca okazja do dalszego wywiązywania się z naszych zobowiązań wobec naszych klientów poprzez współpracę nad innowacyjnymi technologiami, które będą kształtować przyszłość motoryzacji i doświadczeń klientów – powiedział Andreas Jörg, dyrektor działu Service & Parts Business oraz Warranty & Goodwill Mercedes-Benz Cars w Mercedes-Benz Group AG.

FUCHS SE zdecydowanie podziela odczucia dotyczące potencjalnego wpływu tego partnerstwa na branżę.

Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts wspólnie przesuwając granice możliwości technologii motoryzacyjnych. FUCHS ma długą historię współpracy z Mercedes-Benz, w szczególności jako pierwotny partner OEM. Wspólnie będziemy dążyć do opracowania rozwiązań w zakresie smarowania, które nie tylko poprawią osiągi i niezawodność pojazdu, ale także będą promować ochronę środowiska – powiedział Stefan Fuchs, dyrektor generalny FUCHS SE.

W ramach współpracy FUCHS i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts będą również badać możliwości wspólnych inicjatyw marketingowych, programów edukacyjnych mających na celu podnoszenie świadomości na temat znaczenia zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji.