uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Mercedes lipiec

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

Prilo 1170x150

loga na www miedzy banery

1980x617pix

Shell nieprzerwanie liderem

Shell utrzymuje miano wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych 17. rok z rzędu.

Pozycję koncernu potwierdza najnowsza edycja raportu firmy badawczej „Kline & Company”.

Raport „Global Lubricants: Market Analysis and Assessment” zawiera dane za rok 2022 i obejmuje rynki w najważniejszych krajach, w których sprzedawane są środki smarne. Analiza uwzględnia segmenty rynku, typy oraz rodzaje produktów i formulacje. Shell utrzymuje pozycję numer jeden we wszystkich trzech kategoriach środków smarnych badanych przez Kline: środki smarne przeznaczone do stosowania w samochodach osobowych, środki smarne do pojazdów użytkowych oraz środki smarne stosowane w przemyśle.

-Jesteśmy dumni z utrzymania statusu globalnego dostawcy numer jeden środków smarnych przez kolejny rok. Odzwierciedla to skuteczną koncentrację naszych działań w dwóch obszarach: dostarczaniu wysokiej klasy środków smarnych i płynów klientom indywidualnym, komercyjnym i przemysłowym, a także wspieraniu postępu w branży w niezawodny, wydajny i zrównoważony sposób. Mając do dyspozycji rozpoznawalną markę, innowacyjną technologie i doświadczonych pracowników, nadal będziemy rozwijać nasze produkty, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom zmieniającego się rynku – mówi Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska.

 

Różnorodne produkty i nowoczesne rozwiązania od Shell

Shell utrzymał pozycję globalnego lidera i przewagę konkurencyjną, kontynuując inwestycje w różnorodne produkty premium, w tym oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix, oleje motocyklowe Shell Advance, oleje silnikowe do samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych Shell Rimula oraz przemysłowe środki smarne Shell Tellus i Shell Gadus. Na wielu głównych rynkach są to marki najczęściej wybierane przez użytkowników.

Shell był jedną z pierwszych firm, które w 2019 roku wprowadziły na rynek ofertę płynów E-fluids do pojazdów elektrycznych. Obecnie płyny te poprawiają ogólną wydajność, bezpieczeństwo użytkowania i wspierają zrównoważony rozwój układów napędowych pojazdów elektrycznych na całym świecie. Jednocześnie zakres zastosowań produktów tego typu wykracza poza pojazdy elektryczne.

Shell dostarcza również bardziej zrównoważone rozwiązania, a środki smarne odgrywają kluczową rolę w realizacji celów firmy, jakimi są osiągnięcie zerowej emisji netto do 2050 r. oraz wspieranie klientów w zmniejszaniu ich śladu węglowego. W tym celu Shell m.in. redukuje ilość odpadów poprzez rozwój zrównoważonych opakowań i wdrażanie rozwiązań gospodarki cyrkularnej, a także oferuje gamę produktów biodegradowalnych.

 

Shell utrzymuje udział w rynku

Według najnowszego raportu Kline, Shell utrzymał pozycję lidera z udziałem w globalnym rynku na poziomie 11,6%. Podobnie jak w poprzednim roku, sprzedaż została podzielona niemal równo między trzy kategorie: 35% produkty stosowane w samochodach osobowych, 33% rozwiązania przemysłowe i 32% produkty do pojazdów użytkowych.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE