uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Mercedes lipiec

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

Prilo 1170x150

loga na www miedzy banery

1980x617pix

Master truck baner

Optymalizacja opłat drogowych

Opłaty drogowe stopniowo stają się coraz bardziej znaczącym składnikiem kosztowym w transporcie towarowym.

Na rynku jest dostępnych wiele rozwiązań ułatwiających pobór myta. Jednolity system upraszczający rozliczanie opłat drogowych przynosi oszczędności przewoźnikom, ale czy można pójść o krok dalej i je redukować? Praktyka pokazuje, że wysokość płaconego myta można ograniczyć.

Podczas wjazdu na płatny odcinek autostrady we Francji system do naliczania opłat może nie zeskanować identyfikatora pojazdu a zrobić to jedynie podczas zjazdu. W takich sytuacjach niektórzy operatorzy autostrad nie dysponując informacją o rzeczywistym miejscu wjazdu pojazdu, naliczają opłatę, zakładając, że nastąpił on w miejscu najbardziej oddalonym od miejsca zjazdu (tzw. TLPC – najwyższy możliwa opłata). Tego typu zdarzenia wcale nie są odosobnione i mogą być krzywdzące dla przewoźnika. Typowy system do rozliczania opłat w ramach EETS nie wykazuje takich nieprawidłowości i często umykają one w sposób niezauważony. Axxès wychwytuje takie nieprawidłowości na bieżąco, raportuje i wspiera firmy transportowe w procesie reklamacji. Co więcej, rodzimi przewoźnicy cenią sobie wsparcie polskiego zespołu, który lepiej rozumie lokalne uwarunkowania.

 

Axxès dostarcza rozwiązań do poboru opłat drogowych w Austrii, Belgii, Danii, Liechtensteinie, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Szwajcarii, Szwecji, na Węgrzech i we Włoszech. Korzystając z urządzenia Axxès B’moov, na krajowych drogach można wygodne rozliczać myto w ramach systemu e-TOLL oraz za przejazdy autostradami A1 i A4.

 

Axxès idzie o krok dalej

Optymalizacja w zakresie opłat drogowych to nie jedyny obszar dbania o obniżenie kosztów w firmach transportowych. Firma stale rozwija możliwości wsparcia przewoźników w poprawie ich konkurencyjności. Obecnie w portfolio rozwiązań znajdują się między innymi platforma telematyczna Fleet Manager, czy Data Connect - rozwiązanie do wymiany danych z platformami śledzenia łańcucha dostaw, takimi jak Shippeo czy project44. Wkrótce firma udostępni nowe, innowacyjne rozwiązanie do zarządzania operacjami flotowymi.

Jak przyznaje Patryk Krajewski, Country Manager Central Europe, „Obsługa klientów w ich językach jest jedną z naszych istotnych przewag, ponieważ firmy konkurencyjne nie oferują lokalnego wsparcia. Przykładamy dużą wagę do potrzeb naszych partnerów i staramy się ich wspierać swoim doświadczeniem, wspólnie pomagając sektorowi TSL. Dbamy, aby nasza komunikacja była szybka, sprawna i przejrzysta. Nasza oferta dla firm transportowych koncentruje się na wsparciu, szerokim pokryciu obsługiwanych sieci drogowych oraz niezawodności, co przekłada się na mniej mandatów i w efekcie na niższe koszty przejazdów”.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE