Uta listopad

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

MAN Individual poszerza ofertę

Dopasowania techniczne do indywidualnych wymogów zastosowania, atrakcyjne i komfortowe uszlachetnienia i inne specyficzne modyfikacje branżowe

– wszystko to fabrycznie: to właśnie jest specjalność MAN Individual. Od niedawna bogata oferta centrum kompetencyjnego firmy MAN w zakresie przezbrajania i indywidualizacji obejmuje również wyposażenie w elastomerowe zawieszenie firmy HENDRICKSON dla tylnej osi. Dzięki lekkiej, komfortowej, a jednocześnie kompatybilnej z dużymi obciążeniami alternatywie dla klasycznego zawieszenia mechanicznego do przeszłości należą już kompromisy między komfortem jazdy a wytrzymałością w zastosowaniach budowlanych i terenowych z dużymi obciążeniami.

 

„Samochody ciężarowe są dzisiaj coraz bardziej specjalistycznie przystosowane do swoich zadań transportowych, zwłaszcza w przypadku zastosowań budowlanych i terenowych. Wstępne uzbrojenie dla nadwozi i komponenty przystosowane do zastosowania są istotne dla ich wydajności w eksploatacji, a tym samym całkowitego kosztu posiadania (ang. TCO) przedsiębiorstwa transportowego”, mówi Johannes Thalmann, szef działu MAN Individual firmy MAN Truck & Bus.

„Jako MAN Individual postrzegamy siebie w roli pomocników w realizacji specjalnych rozwiązań w naszych pojazdach. W ten sposób dostarczamy wartość dodatkową dla naszych klientów. Wspólnie z naszym partnerem, firmą Hendrickson, wykorzystaliśmy szansę na zrealizowanie nowego rozwiązania w naszym agregacie tylnej osi. Dzięki temu stworzyliśmy naszym klientom kolejną możliwość skonfigurowania pojazdu specjalnie do swoich indywidualnych wymagań.”

„Zawieszenie ULTIMAAX zdecydowanie wydłuża okres użytkowania, a przy tym jest do 250 kg lżejsze od porównywalnych zawieszeń mechanicznych, co czyni z niego ultymatywną technologię zawieszenia elastomerowego do pracy w trudnych warunkach. Obok masy dodatkowo zmniejsza się również ślad węglowy CO2. Ze względu na mniejsze zużycie stali i unikanie obróbki cieplnej w przeciwieństwie do resorów parabolicznych całkowita oszczędność wynosi około 1,0 tony CO2 na każdy agregat tylnej osi”, powiedział Helfried Jelinek, dyrektor generalny HENDRICKSON Europe. „Od dawna już współpracujemy z firmą MAN i cieszymy się, że możemy zaoferować ULTIMAAX jako dodatkowe innowacyjne rozwiązanie podwozia dla produktów tej firmy”, dodał Jelinek.

 

MAN Individual: indywidualne rozwiązania zamiast kompromisów

Centrum kompetencyjne firmy MAN w zakresie przezbrajania i indywidualizacji realizuje specjalistyczne przebudowy dla klientów, którzy potrzebują niestandardowych pojazdów. W Monachium, Wittlich i Krakowie firma MAN Truck & Bus realizuje zarówno modyfikacje kabiny kierowcy, jak i podwozia, układu przeniesienia napędu i wyposażenia elektronicznego. Niezależnie od tego, czy chodzi o pałąki ze stali stopowej z lampami z przodu i inne uszlachetnienia, przedłużone kabiny CC i rozstawy osi, czy też wbudowaną szafę z kuchenką mikrofalową i ekspresem do kawy. MAN Truck & Bus oferuje wszystkie indywidualne rozwiązania od jednego dostawcy, klient korzysta z centralnego konsultanta, rozwiązania fabrycznego i gwarancji, że przebudowy wykonywane są zgodnie z wytycznymi dokumentacji i gwarancji oraz najwyższymi standardami jakościowymi. Kolejna zaleta: pojazdy mogą być serwisowane w każdym oddziale firmy MAN.

 

Hendrickson ULTIMAAX: idealne uzupełnienie oferty

Z tego względu zawieszenie ULTIMAAX do indywidualnych, ciężkich zastosowań samochodów ciężarowych perfekcyjnie pasuje do bogatej oferty MAN Individual. Firma HENDRICKSON opracowała zawieszenie specjalnie do zastosowań takich samochodów ciężarowych, jak betoniarki, wywrotki, pojazdy górnicze i śmieciarki o dużych masach ładunku, przy których samochód ciężarowy z zawieszeniem standardowym szybko osiągnie swoje parametry graniczne, ponieważ w normalnych warunkach podczas pustych przebiegów zawieszenie jest zbyt niekomfortowe lub niekorzystnie wpływa na stabilność w przypadku ciężkich ładunków.

Obok wyjątkowej trwałości, a tym samym dużej łatwości konserwacji zawieszenie ULTIMAAX oferuje poprawioną stabilność, obsługę i jakość jazdy. Dotyczy to nawet najtrudniejszych warunków eksploatacji, w których pojazdy trafiają na nierówne i nieoczekiwane warunki podłoża.

Integracja wypróbowanej technologii belki podnośnej firmy HENDRICKSON z opatentowaną, progresywną sztywnością sprężyny zapewnia równowagę między stabilnością pod obciążeniem a jakością jazdy bez obciążenia, nawet w najbardziej nieprzyjaznych otoczeniach. To w zrównoważony sposób zmniejsza ponadto obciążenie kabiny kierowcy, podwozia i nadwozia przez uderzenia i drgania. Projekt belki podnośnej osi charakteryzuje centralny punkt obrotu, który umożliwia utrzymanie nieprzerwanego kontaktu opon z podłożem, a tym samym pełnej trakcji, również w bardzo nierównym terenie.

Zawieszenie ULTIMAAX dostępne jest o nośności 26 ton i dopuszczone do zastosowań budowlanych i dużych obciążeń. Więcej informacji na temat zawieszenia ULTIMAAX i firmy Hendrickson Commercial Vehicle Systems Europe dostępnych jest na stronie internetowej www.hendrickson-intl.com/en-eu i pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pytania o jazdy testowe można kierować do punktów sprzedaży i serwisu firmy MAN.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE