Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Najlepsi z najlepszych

Na najwyższą jakość obsługi klientów autoryzowani dealerzy i serwisy Mercedes-Benz Trucks pracują każdego dnia.

Sprzedaż i serwis pojazdów Mercedes-Benz Trucks odbywa się poprzez stale rosnącą i dynamicznie rozwijającą się sieć autoryzowanych przedstawicielstw marki. Dziś w Polsce działa łącznie 19 placówek dealerskich i 38 serwisów. Całoroczna praca i jej najlepsze efekty nagradzane są co roku tytułem Dealera i Serwisu Roku. Tym razem uroczysta gala ich wręczenia odbyła się 12-13 kwietnia w Białymstoku. Zwycięzcą w kategorii Dealer Roku została firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o.. Działająca przede wszystkim na Dolnym Śląsku i w Lubuskiem firma ma ugruntowaną markę wśród klientów pojazdów ciężarowych. W ubiegłym roku nowo powstała stacja dealersko-serwisowa w Będzieszynie na Pomorzu pozwoliła rozszerzy działalność w tamtym regionie. – Na pomorskim rynku jesteśmy obecni od kilku lat, jednak dopiero teraz, dzięki tej nowoczesnej placówce będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na jego wyzwania, oferując najwyższą jakość obsługi w najlepszych możliwych warunkach – mówi Agnieszka Lewandowska, dyrektorka oddziału w Będzieszynie. Obiekt, zlokalizowany przy zjeździe z autostrady A1, jest najnowszym i najnowocześniejszym w sieci tej firmy w Polsce i zarazem siódmym dedykowanym pojazdom ciężarowym z gwiazdą. Jednocześnie w ubiegłym roku Grupa Wróbel uruchomiła nowe serwisy ciężarowe w Słubicach i Wrocławiu, a od stycznia nową lokalizację dla serwisu w Opolu, na obrzeżach miasta we Wrzoskach.

Na drugim miejscu w kategorii Dealera Roku uplasowała się firma Auto Partner J. i A. Garcarek, która w 2022 roku również uruchomiła kolejną lokalizację – w świeżo wybudowanej stacji w Koninie, tuż przy autostradzie A2. Oprócz wymaganych przez sieć standardów, stację wyróżniają wyjątkowo komfortowe i funkcjonalne pomieszczenia przeznaczone do odpoczynku dla kierowców.

Trzecie miejsce w tej kategorii otrzymała firma EWT Automotive Polska, która również dynamicznie się rozwija, szczególnie pod względem usług serwisowych. W ubiegłym roku do jej czterech lokalizacji – w Ołtarzewie, Strykowie, Olsztynie i Płocku – dołączył nowy serwis w Jeżewie. W tym roku zaś zostanie uruchomiona nowa duża stacja dealersko-serwisowa w Olsztynie.

– Bardzo serdecznie gratulujemy zwycięzcom, jesteśmy dumni z tego jak rozwija się nasza sieć w Polsce – dodajmy jedna z najnowocześniejszych w Europie – podkreśla Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska. – Dowodzi to wciąż ogromnego potencjału naszego rynku i najwyższego poziomu profesjonalizmu firm, które tę sieć tworzą. Jesteśmy pewni, że mając takich partnerów, możemy razem osiągać kolejne sukcesy, umacniać pozycję marki i podejmować wyzwania związane ze zmianami na rynku transportowym w Europie.
W kategorii Serwis Roku zwycięzcą okazał się powstały w 2021 roku EF Serwis w Pile – pierwsza autoryzowana placówka serwisowa Mercedes-Benz Trucks w regionie północnej Wielkopolski. Nowy serwis powstał w całkowicie zrewitalizowanych budynkach na niespełna czterohektarowej działce. – Początkowo planowaliśmy tylko serwis naczep – mówi Dawid Kalinowski, prezes zarządu EF Serwis. – Jednak, ponieważ ta część Polski, północna Wielkopolska, była dotąd białą plamą na mapie serwisów ciężarowych Mercedes-Benz, dostrzegliśmy tu potencjał, a centrala zachęciła nas do podjęcia wyzwania. W rezultacie powstał autoryzowany serwis ciężarowy marki.

Na miejscu drugim i trzecim ex aequo wyróżnione w kategorii Serwis Roku zostały dwie firmy działające na południu Polski: BTC Czapka w Bielsku-Białej oraz Inter-Car Silesia w Rudzie Śląskiej.

– Jakość usług serwisowych jest nierozerwalnie połączona z tym, co oferuje marka Mercedes-Benz Trucks, a zrozumienie potrzeb klientów ma bezpośredni wpływ na ich decyzje zarówno zakupowe, jak i serwisowe. Nasi partnerzy serwisowi w całej Polsce doskonale o tym wiedzą i od lat pracują na zaufanie naszych klientów. Tym bardziej zawsze cieszy nas, kiedy kolejne firmy zdobywają nagrody dla Serwisu Roku – mówi Piotr Materzok, Head of Customer Servics & Parts Daimler Truck Polska. – Bardzo serdecznie gratulujemy całej trójce laureatów i dziękujemy wszystkim firmom za kolejny rok wytężonej pracy.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE