Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

S.CS FREEPOST z Manchesteru

Schmitz Cargobull dodał nowy produkt do swojego portfolio. Naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST pochodzi z brytyjskiego zakładu produkcyjnego firmy, w Manchesterze.

Nie posiada przesuwanych słupków, służy do swobodnego i bezpiecznego załadunku bocznego. Wielka Brytania i Irlandia to ważne lokalizacje transportowe i logistyczne. Schmitz Cargobull oferuje portfolio produktów z nowego zakładu w Manchesterze, które specjalnie dostosowano do potrzeb tamtejszych operatorów. Matthias Muffert, Head of Product Management General Cargo w Schmitz Cargobull podkreśla, że przed rozpoczęciem produkcji seryjnej S.CS FREEPOST poddano wielu rygorystycznym testom. - Pojazdy wyposażono w stały aluminiowy dach, ocynkowane, stalowe szyny przechylne i wzmocnioną konstrukcję podwozia. Dzięki niskiej masie własnej spełniają surowe wymagania testu TÜV i są certyfikowane zgodnie z normą DIN EN 12642 Code XL - tłumaczy.

Oprócz wysokiej stabilności nadwozia, konstruktorzy S.CS FREEPOST koncentrowali się również na wygodnej obsłudze naczepy, a także bezpieczeństwie kierowcy i ładowaczy, jak również samych towarów. S.CS FREEPOST nie wymaga żadnych słupków przesuwnych i oferuje możliwość bocznego załadunku i rozładunku (wysokość otworu bocznego do 3,2 m). Dla ułatwienia rozładunku kurtynę można napinać zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dodatkowe bezpieczeństwo kierowcy zapewnia szyna Susi-Rail, za pomocą której połączenia elektryczne i pneumatyczne można przenieść na krawędź naczepy, a tym samym dokonywać łączenia bez wchodzenia między ciągnik a naczepę.

Aby optymalnie zabezpieczyć ładunek przygotowano elastyczne punkty mocowania z ciągłymi otworami w bocznych ramkach i opcjonalnymi, 16. parami 4-tonowych pierścieni mocujących. Przesunięciom ładunku można zapobiec dzięki opcjonalnym pasom zabezpieczającym, napinanym od belki do prowadnicy dachowej. Dodatkowym zabezpieczeniem przed niepowołanym dostępem jest zintegrowana z kurtynami siatka antyprzecięciowa, o wysokości 1,8 m.

Podobnie jak wszystkie naczepy Schmitz Cargobull, S.CS FREEPOST posiada sprawdzone, łatwe w naprawie podwozie MODULOS z 10-letnią gwarancją na rdzę. Uzupełnienie podwozia stanowią osie i zawieszenie ROTOS.

Naczepa jest wyposażana fabrycznie w system telematyczny TrailerConnect. Oferuje inteligentną łączność i wspiera szybką diagnostykę przetwarzając dane zebrane ze wszystkich komponentów.

 

T&M nr 1/2023

Tekst: Michał Jurczak

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE