Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Ambitne plany Wieltonu

W zeszłym roku marka Wielton podwoiła ilość rejestracji nowych naczep w Polsce i utrzymała silną, trzecią pozycję.

– Nasz portfel zamówień jest zapełniony na kilka miesięcy, a możliwości produkcyjne zakładu w Wieluniu wykorzystujemy w pełni, aby w jak najlepszy sposób sprostać potrzebom rynku – informuje Andrzej Mowczan, dyrektor komercyjny, członek zarządu Wielton SA. – Niesłabnący popyt na pojazdy połączony z ograniczoną dostępnością surowców i komponentów dotyka całą branżę motoryzacyjną. Aktualnie średni czas oczekiwania na produkty marki Wielton to co najmniej cztery miesiące. Oczywiście okres ten jest silnie uzależniony od grupy produktowej i wybranej specyfikacji wyposażenia. Plany Wieltonu na bieżący rok są niezmiennie ambitne. Chcemy w dalszym ciągu zwiększać sprzedaż i udziały w rynku polskim. Naszą ambicją jest rosnąć szybciej niż rynek. W tym celu rozbudowujemy nasze moce produkcyjne w Wieluniu. Przeprowadzone wcześniej modernizacje i inwestycje przyniosły wymierne rezultaty, ale nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa. Wzmacniamy również naszą sieć handlową.

 

T&M nr 2/2022

Tekst: Jacek Dobkowski

  

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE