Uta listopad

loga na www miedzy banery

Luxtruck

loga na www miedzy banery

1170x150 iveco luty

napis 16 lat  napis 16 lat   napis 16 lat napis 16 lat  napis 16 lat  napis 16 lat   napis 16 latnapis 16 lat   napis 16 lat  napis 16 lat

750x200 EFL

Prometeon luty

loga na www miedzy banery

banner 750x200

Nowa Scania Interlink

Nowy autobus Scania Interlink dołącza do gamy autobusów Scania nowej generacji, wprowadzanych w ciągu kilku ostatnich lat.

Autobus jest przeznaczony głównie do środowiska miejskiego i ruchu międzymiastowego. Pojazd jest wyposażony w nowe podwozie i nadwozie, posiada też szeroką gamę opcji wyposażenia, zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, nową przestrzeń dla kierowcy oraz możliwość wykorzystania nowych usług związanych z dyspozycyjnością. Nowa Scania Interlink pozwala na ograniczenie zużycia paliwa do 8 procent.

Scania Interlink oferuje wiele opcji, jeśli chodzi o wybór długości pojazdu, układu wnętrza, przedziałów bagażowych, konfiguracji drzwi, klasyfikacji, czy układów napędowych.

Nowe możliwości konfiguracji obejmują: dłuższe autobusy dwuosiowe o zwiększonej pojemności pasażerskiej oraz krótsze autobusy z napędem na gaz.

Elastyczność naszej oferty autobusów dotyczy również szerokiej gamy dostępnych niskoemisyjnych układów napędowych. Obejmuje ona takie paliwa, jak: biodiesel (FAME), HVO, biogaz i opcje hybrydowe, które znacznie zmniejszają emisję CO2 – komentuje Karolina Wennerblom, kierownik ds. zarządzania produktem w Scania Buses & Coaches.

Nie zapomniano również o środowisku pracy kierowcy. Przestrzeń kierowcy w nowym Scania Interlink zapewnia doskonałą ergonomię pracy, posiada lepszy system klimatyzacji, a także funkcje bezpieczeństwa.

Widoczność i szeroki promień skrętu poprawiają właściwości jezdne. Zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS) wspierają kierowcę w obszarze kontroli nad pojazdem. Wraz ze Scania Zone, która wspiera kierowców w przestrzeganiu przepisów dotyczących prędkości w okolicy szkół i poza nimi, zwiększa bezpieczeństwo i pomaga zminimalizować liczbę wypadków, a tym samym uniknąć nieplanowanych kosztów.

Nowa Scania Interlink jest bardzo wydajna energetycznie i zapewnia znaczne oszczędności paliwa, sięgające nawet 8 procent – dzięki lepszej wydajności silnika i skrzyni biegów. Kolejne oszczędności paliwa przynoszą: nowa funkcja stop/start oraz tempomat. Autobus posiada niezależne przednie zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy, przy jednoczesnym zwiększeniu ładowności o 500 kg. Pojazd zaprojektowano tak, aby w razie wypadku ograniczyć ewentualne uszkodzenia i uniknąć deformacji elementów, takich jak układ kierowniczy, system oczyszczania spalin lub akumulatory, co przyczynia się do zminimalizowania przestojów i kosztownych napraw. Dyspozycyjność jest dodatkowo wydłużona dzięki łatwo wymienialnym przednim rogom, większej łatwości czyszczenia, a także dzięki kompatybilności pojazdu z Scania Flexible Maintenance, funkcją opartą na analizie danych w czasie rzeczywistym.

Nowe nadwozie ma nowoczesny wygląd dzięki większym bocznym szybom, reflektorom Bi-LED lub Bi-Halogen oraz nowym światłom bocznym i tylnym. Elektryczne drzwi przesuwne zapewniają większą dyspozycyjność i niższe koszty konserwacji, a nowe materiały wykorzystane we wnętrzach redukują hałas. System klimatyczny minimalizuje zużycie energii, niezależnie od temperatury na zewnątrz. Wszystkie te elementy wraz z nowym i jaśniejszym wnętrzem, pomagają zwiększyć komfort jazdy pasażerów.

Nowa Scania Interlink z pewnością przypadnie do gustu operatorom o wysokich wymaganiach. Dodatkowo jest to zrównoważone rozwiązanie transportowe – podsumowuje Karolina Wennerblom.

Wraz z nowym autobusem Scania Interlink, Scania wprowadziła całkowicie nową gamę autobusów do transportu miejskiego. Począwszy od 2019 r. oferta Scania jest stale rozwijana, nie tylko w zakresie portfolio pojazdów BEV, które oferują większy zasięg.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE