Trzy lata gwarancji na części

EUROPAR oferuje od 1 kwietnia we wszystkich 27 krajach, w których EUROPART posiada oddziały, trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts.

Tym samym EUROPART wykracza poza ustawowy obowiązek gwarancyjny. Pod marką EUROPART Premium Parts firma EUROPART sprzedaje przede wszystkim części zamienne i materiały eksploatacyjne, które są bardziej ekonomiczną alternatywą dla oryginalnych części zamiennych w jakości OEM. Asortyment obejmuje około 7500 artykułów — począwszy od filtrów, poprzez części do chłodnic, elementy podwozia, układu hamulców i silnika, elementy elektryczne i oświetleniowe, narzędzia, wyposażenie warsztatów, aż po środki czyszczące oraz oleje posiadające atesty wszystkich największych producentów pojazdów użytkowych.

„Poprzez wprowadzenie trzy letniej gwarancji podkreślamy, że jesteśmy absolutnie pewni jakości części marki EUROPART Premium Parts” – mówi Ralf Stepputatis, dyrektor Category Management EUROPART Holding. „Bardzo starannie wybieramy zarówno naszych dostawców, jak i artykuły obecne w naszej ofercie. Nasi technicy i specjaliści ds. jakości regularnie przeprowadzają kontrole jakości zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami. Rezultatem jest imponujący wskaźnik reklamacji na poziomie poniżej 0,01%”.

 

Filar strategii oferty EUROPART

Dzięki stale rosnącemu asortymentowi marki EUROPART Premium Parts, firma EUROPART zaspokaja rosnące zapotrzebowanie rynku na bardziej ekonomiczne alternatywy dla oryginalnych części zamiennych. Produkty marki własnej stanowią obecnie ważny filar strategii asortymentowej firmy EUROPART - wyjaśnia Ralf Stepputatis. „Oprócz marki EUROPART Premium Parts stawiamy również na producentów części OEM. Tym samym dajemy naszym klientom możliwość wyboru: mogą wybierać z bogatego portfolio produktów sprawdzonych marek znanych producentów lub zdecydować się na markę EUROPART Premium Parts w jakości oryginalnego wyposażenia o bezkonkurencyjnym stosunku jakości do ceny”.

„Nasi technicy i inżynierowie nieustannie pracują nad dalszym rozwojem naszej własnej marki” – dodaje Heiko Trebus-Kühn, kierownik ds. zarządzania jakością w EUROPART. „Jakość produktów jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie bez powodu marka własna EUROPART nosi nazwę przedsiębiorstwa. Odpowiednie działania całego zespołu związanego zarządzeniem naszą własną marką, znajdują odzwierciedlenie w niskim wskaźniku reklamacji. Wynik naszej pracy pragniemy świętować razem z naszymi klientami i dlatego oferujemy trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts”.

 

Trzyletnia gwarancja dostępna we wszystkich oddziałach EUROPART

Artykuły EUROPART Premium Parts z trzyletnią gwarancją są od teraz dostępne we wszystkich punktach sprzedaży EUROPART w 27 krajach europejskich. Gwarancja obejmuje wszystkie początkowe wady fizyczne dla produktów EUROPART Premium Parts od daty zakupu 1 kwietnia. Gwarancja nie obejmuje np. uszkodzeń spowodowanych zużyciem, niewłaściwą instalacją lub użytkowaniem, wpływami środowiska i atmosferycznymi lub uszkodzeniami transportowymi. W przypadku uszkodzenia firma EUROPART gwarantuje naprawę, wymianę komponentu lub zwrot ceny zakupu.

              Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE