loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Dożywotnia gwarancja od HELLA

Z początkiem października firma HELLA rozpoczęła nową akcję.

 

Skierowana jest zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, informującą o dożywotniej gwarancji na produkty producenta. W jej ramach HELLA zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a w przypadku jej akceptacji umożliwi klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy!

Program został wdrożony w życie z dniem 1 października 2020 roku i obowiązuje dla produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów:

  • reflektory przednie,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • lampy tylne,
  • kierunkowskazy.

Jeśli myślimy o dożywotniej gwarancji na zakupiony produkt, pytanie o jego nabycie nie powinno brzmieć „czy warto?”, ale „dlaczego warto?”. Przede wszystkim dlatego, że to spokój w eksploatacji i pewność użytkowania – jeśli  produkt przestanie działać w związku z wadą, zostanie zamieniony na nowy lub klient   otrzyma zwrot pieniędzy. Kupując produkty HELLA objęte dożywotnią gwarancją:

  • wybiera się produkt wykonany w jakości oryginalnego wyposażenia,
  • utrzymuje się wartość swojego pojazdu – w przypadku jego sprzedaży, prawa dożywotniej gwarancji przechodzą na nowego właściciela,
  • zyskuje się komfort i bezpieczeństwo, dzięki wydłużonemu bezterminowo okresowi gwarancji,
  • w przypadku akceptacji reklamacji można uzyskać zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy produkt,
  • produkty w ramach programu dożywotniej gwarancji posiadają szerokie pokrycie carparku w Polsce,
  • w ramach programu znajduje się ponad 1800 części.

Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Warto o tym pamiętać i wiedzieć czego nie obejmuje gwarancja. Są to przede wszystkim uszkodzenia towaru wynikającego z:

  • niewłaściwego montażu,
  • używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz wytycznymi i informacjami producenta zawartymi na opakowaniu danego produktu,
  • niewłaściwego przechowywania i eksploatowania produktów przez kupującego,
  • dokonywania jakichkolwiek modyfikacji, przeróbek bądź zmian w konstrukcji danego produktu,
  • czynników zewnętrznych, takich jak działanie siły zewnętrznej, w tym sił przyrody, powodujących uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne oraz zalania,
  • zniszczenia lub uszkodzenia produktu wskutek ingerencji w jego strukturę przez kupującego lub osoby trzecie,
  • zniszczeń spowodowanych niewłaściwym transportem produktów nabytych przez kupującego,
  • naturalnego zużycia materiałów zastosowanych w produktach, jak również spowodowanych normalnym zużyciem samego produktu podczas jego eksploatacji.