Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

LŻEJSZE ZNACZY EFEKTYWNIEJSZE

SAF-HOLLAND stawia w swoich rozwiązaniach systemów jezdnych na trwałość komponentów przy jednocześnie zredukowanej masie.

 

Ich zastosowanie pozwala na zwiększenie ładowności samochodów ciężarowych i naczep. Dzięki temu rentowność firm transportowych pozostaje na wyższym poziomie. Ulepszona oś z nowymi zaciskami hamulcami SBS 2220 H01 jest lżejsza o 8 kg. Przy trzech osiach w naczepie daje to oszczędność 24 kg. 

Bardzo lekkie sprzęgi siodłowe SAF-HOLLAND poradzą sobie bez problemu z połączeniem dowolnych pojazdów, niezależnie od tego, czy dotyczy to lekkich ciężarówek o 7,5 t DMC, czy ponadnormatywnych o DMC 75 t. Jedyny w swoim rodzaju jest model FWAL-E, wykonany z kutego aluminium, do 55 kg lżejszy od innych sprzęgów. Opcjonalny system mocowania WEIGHTSAVER pozwala zmniejszyć masę o dodatkowe 35 kg.

SAF Tire Pilot, automatyczny system monitorowania i uzupełniania ciśnienia w  ogumieniu, ważący tylko 5 kg, w przypadku rozszczelnienia opony utrzymuje ciśnienie na ustawionym poziomie. Umożliwia to bezpieczne dotarcie zestawu do miejsca, gdzie oponę można wymienić albo naprawić.

T&M nr 10/2019

 

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE