uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Latex 185130mm 2pages v5 PL

loga na www miedzy banery

vdo

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

1280x180 2

loga na www miedzy banery

bp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

targi automechanika 1117x150px pl

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

DAF

REVOlucja

Wprowadzając do oferty model Revotruck z obrotową kabiną, Mecalac zainicjował prawdziwą rewolucję w segmencie małych wozideł budowlanych (1-10 t), które zyskują coraz większą popularność.

Chociaż wozidła budowlane niezaprzeczalnie stanowią skuteczny sposób przewożenia znacznych ilości materiału, są one również przyczyną prawie jednej trzeciej wypadków związanych z transportem na placach budów. Problem ten wynika przede wszystkim z ograniczonej widoczności spowodowanej obciążeniem przedniej części podczas jazdy do przodu. Aby zminimalizować to ryzyko, zespół projektowy firmy Mecalac przeprowadził obszerną analizę, identyfikując widoczność, stabilność i zwrotność jako krytyczne obszary wymagające uwagi. Te spostrzeżenia doprowadziły do opracowania Revotrucka – innowacyjnej koncepcji, zaprojektowanej od podstaw.

 

Obrotowa kabina

Obrotowa kabina to maksymalna widoczność. Uzyskanie najlepszej widoczności bez konieczności ręcznego manewrowania jest teraz możliwe dzięki obrotowej kabinie Revotrucka. Zapewnia ona widoczność we wszystkich kierunkach. Operatorzy mogą teraz obracać całą kabinę za naciśnięciem jednego przycisku. Taka konstrukcja pozwala im utrzymać optymalną koncentrację na pracy i otoczeniu, przy jednoczesnym zachowaniu prawidłowej i wygodnej pozycji.

Kabina Revotruck obraca się do 225 stopni, aby zapewnić 360-stopniową widoczność otoczenia i pominąć zbędne ruchy. Prowadzący zawsze są zwróceni w kierunku jazdy, co skraca czas przestoju w przypadku trudnych manewrów i drastycznie zmniejsza ryzyko wypadku lub wypadku w miejscu pracy.

 

mecalacspona
Nieograniczony dostęp

Nieograniczony dostęp – bezpieczeństwo bez kompromisów. Revotruck ma cztery, szerokie punkty dostępu w każdym narożu stanowiska operatora. Zapewnia to bezpieczne dojście do maszyny, niezależnie od położenia kabiny. Dostęp, poza bezpieczeństwem, nie wymaga wysiłku. To efekt projektowania podwozia wokół kabiny.

Revotruck automatycznie dostosowuje swoje zachowanie do rzeczywistej pozycji kabiny w taki sposób, aby kierowcy przez cały czas utrzymywali tę samą logikę jazdy. Na przykład kierunek jazdy (do przodu / do tyłu) pozostaje niezmieniony dla kierowcy, niezależnie od położenia kabiny, a także kierownicy, która dostosowuje się do obrotu kabiny. To niesamowite rozwiązanie sprawia, że Revotruck jest najbardziej intuicyjnym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem transportowym na placu budowy.

 

Sztywne podwozie

Sztywne podwozie daje wyjątkową stabilność. Centralne oscylacje podwozia do 20 stopni zapewniają stabilność i przyczepność w każdych warunkach. Dwa oscylujące końce podwozia podążają za konturem terenu niezależnie. Zapewniają w ten sposób stabilność i przyczepność niezależnie od charakteru podłoża i specyfiki konkretnego placu budowy.

Układ czterech kół tej samej wielkości z przełączanym trybem kierowania – przednia oś skrętna, dwie osie skrętne, sterowanie czterokołowe typu krab – umożliwia pracę z niezwykłą zwrotnością w najciaśniejszych przestrzeniach. Podsumowując należy stwierdzić, że Revotruck zdecydowanie rewolucjonizuje sposób pracy wywrotką i przenosi bezpieczeństwo i komfort operatora na nowy poziom.

 

T&M nr 9/2023

Tekst: Jacek Dobkowski

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE