Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Yokohama

Najnowsza technologia japońskiego producenta opon YOKOHAMA wykorzystuje m.in. innowacyjną metodę mieszania składników gumy, nową konstrukcję bieżnika i karkasu, dzięki którym opona bardziej elastyczna i odporna na zużycie.

„Karkasy Zenvironment, zaprojektowane z zastosowaniem metody symulacji podwójnego ciśnienia, mają profile o dużej trwałości i równomiernej wysokości bieżnika” – wyjaśnia Ireneusz Kotas z ITR CEE, dystrybutora opon YOKOHAMA w Polsce. „Nowa konstrukcja wewnętrznej wkładki poprawia parametry przeciwdziałające starzeniu gumy, zapobiegając utlenianiu się wewnętrznej części opony w wyniku działania gorącego powietrza powstającego w trakcie jazdy”. Efektem jest wysoka trwałość i długi przebieg a co za tym idzie – obniżenie kosztów eksploatacji w przeliczeniu na kilometr. Uzyskane jednocześnie zmniejszenie oporów toczenia to znaczne ograniczenie kosztów paliwa stanowiących główny wydatek przewoźników.

Technologia Zenvironment stosowana jest przez YOKOHAMA m.in. w produkcji opon przeznaczonych do przewozów regionalnych (opona 104ZR), opon na oś kierowaną w transporcie dalekobieżnym (opona 106ZS) czy na autostradach (opona 107ZL), a także opon na oś kierowaną przystosowanych do eksploatacji w warunkach zimowych (opona 901 ZS M+S).

T&M nr 4/2016

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE