Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

Intercars październik

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

BOSCH BX 2024 truck 1170x150

loga na www miedzy banery

Goldhofer

loga na www miedzy banery

tomtom

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

Kaessbohrer wrzesien

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

loga na www miedzy banery

onturtle 1150x150 10 2024

Nowy dyrektor marketingu

Z początkiem marca 2024 r. Cyprian Osowski objął stanowisko dyrektora marketingu Continental Opony Polska.

Na stanowisku zastąpił Piotra Snakowskiego, który od stycznia tego roku łączył obowiązki dyrektora marketingu oraz dyrektora logistyki. Cyprian Osowski od początku kariery zawodowej związany jest z branżą motoryzacyjną, a doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Motors Poland czy Accenture. Do zespołu Continental dołączył w 2014 r., od tego czasu pełniąc różne funkcje w obszarze sprzedaży i marketingu. Od 2021 r. kierował działem sprzedaży detalicznej, gdzie odpowiadał za rozwój sieci franczyzowej BestDrive i sprzedaż do klientów segmentu B2C on-line oraz OEM Aftersales. Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie.

-Niezmiernie się cieszę, że stanę na czele zespołu marketingu Continental Opony Polska. Jestem pewien, że moje doświadczenie i wiedza przez lata zdobywane w branży automotive przyczynią się do dalszego rozwoju firmy. Przede mną zupełnie nowe wyzwania. Z niecierpliwością i entuzjazmem patrzę w przyszłość – mówi Cyprian Osowski.

Nowy dyrektor marketingu odpowiedzialny będzie za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, której celem będzie budowanie świadomości marek grupy Continental, zwiększenie zaangażowania klientów oraz wspieranie wzrostu firmy. Będzie również nadzorować wszystkie działania marketingowe, zapewniając ich spójność i skuteczność na różnych platformach i kanałach komunikacji w Polsce, krajach Bałtyckich, Mołdawii oraz na Ukrainie i Białorusi. W ramach nowej funkcji obejmie nadzór nad działami Marketing communications, Public relations, Pricing and Business intelligence oraz Technical customer service.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE