Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Światowa premiera FT SERIES

Na tegorocznych targach Bauma (24-30 października, Monachium) Goldhofer przedstawił m.in. pojazdy serii FT, nowe rozwiązania z serii STEPSTAR (Z) i niskoprofilową oponę CARGOPLUS.

- Wraz z premierową, światową prezentacją w postaci SERII FT chcemy zmienić rynek transportowy na nadchodzące lata. Uniwersalna możliwość łączenia z istniejącymi modułami i akcesoriami Goldhofer oznacza niższe koszty zakupu i otwiera nowe modele biznesowe w zakresie współpracy z partnerami i działalności cross-rent - tłumaczy Robert Steinhauser, wiceprezes ds. sprzedaży i usług transportowych, Goldhofer Aktiengesellschaft.

Goście targowi reprezentujący małe i średnie przedsiębiorstwa interesowali się również pojazdami Goldhofer o niższej ładowności, takimi jak TRAILSTAR i STEPSTAR Z (rodzina STARLINE). Zoptymalizowany środek ciężkości, niska masa własna i inteligentny system mocowania mają zapewniać relatywnie dużą ładowność, krótkie czasy konfiguracji i szybkie cykle transportowe.

Dodatkową atrakcją na stoisku była lekka podłoga TRAFFIDECK GO, łącząca niskie zużycie z optymalnym współczynnikiem tarcia. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również niskoprofilowe opony CARGOPLUS (montowane w różnych pojazdach), które z jednej strony mają gwarantować większą ładowność, a z drugiej obniżać wysokość załadunku. Przekłada się to na możliwość przemieszczania wyższych i cięższych maszyn budowlanych.

Równie duże zainteresowanie wzbudziły inne rozwiązania prezentowane na targach Bauma, takie jak: ARCUS P6, MPA 5 i ADDRIVE 2.0. Dopytywano m.in. o kombinację wózków wleczonych do transportu belek betonowych i innych długich elementów, które można również przekształcić w nośnik łopat turbiny wiatrowej. Spore zaciekawienie budziła dzielona kombinacja PST/SL-E, zademonstrowana w połączeniu z nowym FTV 850. To rozwiązanie pokazało, że kluczowym czynnikiem dla transportu lemieszy nie jest ładowność, ale stabilność.

 

T&M nr 11/2022

Tekst: Michał Jurczak

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE