loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Laureat Listka CSR

Firma Volvo Polska została laureatem nagrody Białego Listka CSR w IX edycji zestawienia firm odpowiedzialnych społecznie za 2019 rok. Volvo otrzymało Listek CSR  ósmy rok z rzędu.

 

Listek CSR to nagroda przyznawana corocznie najbardziej odpowiedzialnym i zaangażowanym społecznie firmom w Polsce, na podstawie badania ankietowego odnoszącego się do wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000. Pod uwagę brane są konkretne działania firm w siedmiu najważniejszych dla CSR obszarach takich, jak ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa czy zaangażowanie społeczne. Badanie prowadzone jest przez tygodnik POLITYKA, we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W najnowszej edycji badania wzięło udział 96 przedsiębiorstw, a ostatecznie Listkiem uhonorowane zostało 68 firm.

Listek CSR otrzymały firmy, które w swojej codziennej działalności operacyjnej deklarują uwzględnianie wszystkich kluczowych rozwiązań normy ISO 26000. Firmy te opierają swoje działania o najlepsze lokalne i globalne praktyki oraz stosują międzynarodowe standardy. Istotnym elementem w ramach ich działalności jest system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem.

„Bardzo nas cieszy kolejne, po uzyskaniu 3 miejsca w badaniu pracodawców, wyróżnienie w tym roku. To dowód na to, że prowadzimy naszą działalność we właściwy sposób, z poszanowaniem najwyższych standardów, z dbałością o naszych pracowników, środowisko naturalne, otoczenie biznesowe i lokalną społeczność. Fakt, że Listek CSR otrzymujemy po raz ósmy z rzędu jest dla nas szczególnym powodem do dumy i potwierdza, że od lat konsekwentnie realizujemy nasze założenia związane ze zrównoważonym rozwojem”, mówi Anna Nojszewska, dyrektor ds. Komunikacji Volvo Polska, odpowiedzialna za działania w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.