loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Szczypta optymizmu od Volvo

Poprzez popularny portal społecznościowy zostało przeprowadzone w czwartek, 21 maja spotkanie z Małgorzatą Kulis, dyrektorem zarządzającym Volvo Trucks Polska.

 

Pani dyrektor w czasach powszechnego zniechęcenia pandemią i jej skutkami wlała szczyptę optymizmu. Jej zdaniem polski rynek nowych samochodów ciężarowych powinien odbić się w trzecim i czwartym kwartale. Obecny, drugi kwartał oznacza nasilenie niekorzystnych tendencji: koronawirus, przestoje w fabrykach ciężarówek, obniżone nastroje zakupowe. Zresztą jeszcze przed atakiem wirusa rok 2020 był traktowany ostrożnie – po pięciu latach nieustannego wzrostu mogło nadejść spowolnienie. Na koniec br. spadek względem 2019 powinien sięgnąć 30-35 proc. Potrzebne są programy stymulujące wymianę floty na nową, także dywersyfikacja usług przewoźników, szersze wprowadzenie elektronicznego obiegu wszelkich dokumentów. Nowość Volvo planowana na przyszły rok to podwozia FM/FMX 8x4 do transportu ponadnormatywnego.

Tekst: jacek Dobkowski