Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

 

Decyzji tej towarzyszy rozszerzenie zaleceń dotyczących zastosowania tego modelu. Do tej pory opona ta była przeznaczona przede wszystkim do użytkowania w portowych, samojezdnych, zautomatyzowanych wózkach AGV (Automated Guided Vehicles). Po intensywnych testach laboratoryjnych oraz w warunkach rzeczywistej eksploatacji u klientów, opona ta jest teraz również zalecana do stosowania na lotniskach i w ciężkim transporcie w sektorze przemysłowym. Dzięki temu, wszystkie obszary zastosowań opony zostały połączone pod nową nazwą: TerminalMaster V.ply.

 

TerminalMaster V.ply: opony do zadań specjalnych

Wymagania wobec opon specjalistycznych są zróżnicowane. Ogumienie to musi działać w portach morskich, na lotniskach czy w sektorze przemysłowym. Prędkość, odległość, obciążenie, temperatura, warunki gruntowe to tylko niektóre z wielu czynników, które charakteryzują wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się opony tej kategorii. Pojazdy AGV, ciągniki lotnicze i ładowarki boczne często muszą pokonywać krótkie dystanse z małą prędkością. Dlatego opony specjalnego przeznaczenia są narażone na duże obciążenia podczas częstych skrętów w miejscu.

Opona TerminalMaster V.ply została zaprojektowana w celu zapewnienia dobrej trakcji, nawet w przypadku hamowania awaryjnego. Ponadto, opona ta charakteryzuje się wzmocnionymi ścianami bocznymi i wynikającą z tego wytrzymałością, co skutkuje niższymi kosztami eksploatacji. Zamknięty bark zapewnia precyzyjne trzymanie się toru jazdy na niemal każdej nawierzchni i w każdych warunkach pogodowych. Innowacyjna konstrukcja bieżnika redukuje drgania, co sprawia, że opona TerminalMaster V.ply jest szczególnie przydatna w pojazdach autonomicznych – zapewnia niskie opory toczenia, umożliwia precyzyjne kierowanie i ma długą żywotność dzięki technologii V.ply.

 

Stabilność dzięki technologii V.ply

Podczas gdy opony diagonalne są znane ze swoich właściwości tłumiących, a opony radialne sprawdzają się przy wysokich prędkościach, technologia V.ply łączy w sobie zalety obu tych typów opon poprzez połączenie splotu różnych kordów pod określonym kątem. Karkas opony V.ply składa się z maksymalnie 20 warstw włókien polimerowych, przymocowanych do trzech drutówek. Ponieważ kord stalowy nie pozwala na optymalne połączenie karkasu z powłoką gumową, w technologii V.ply zastosowano polimer o wysokiej wytrzymałości. W przeciwieństwie do konwencjonalnych opon diagonalnych, krzyżujące się warstwy tekstylne opony V.ply są ułożone pod kątem około 30 stopni. W połączeniu z warstwami bocznymi, zapewnia to zwiększoną sztywność opony i umożliwia uzyskanie większej stabilności i trwałości podczas nagłych manewrów.

Zwiększona odporność na uszkodzenia, np. uderzenia w przedmioty nieruchome, takie jak krawężniki, ma pozytywny wpływ na żywotność opon. Dlatego też opony V.ply oferują najlepsze osiągi na krótkich dystansach i przy małych prędkościach pod dużym obciążeniem.

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE