Wielton 1170x150px

UTA UTA Card x 60 years Online banner 1140x200 PL 2

MTU Promo Q3 23 1170x150 TM

truck digital ad 1175042624 web PL PL v12x

PL 750x200 baner Busworld2023

Trucks Machines MD 1170x150 2

thumbnail Bosch filtry truck 1170x150

SPMT nowej generacji

Cometto od niemal pół wieku projektuje i wytwarza elektronicznie sterowane pojazdy do transportu ciężkiego. Rodzina SPMT (self-propelled electronic modular trailers) doczekała się nowej generacji.

Samojezdne, elektroniczne przyczepy modułowe Cometto MSPE to kompletny system do transportu ciężkich ładunków. Nowe serie Standard i Heavy Duty, zdaniem producenta są najmocniejsze na rynku. - Do 70 t ładowności na linię osi i moment zginający do 9400 kNm to wyjątkowe zalety - zapewnia menedżer produktu Adrian Zingan i podkreśla, że asortyment jest w pełni kompatybilny z poprzednimi modelami i samojezdnymi pojazdami konkurencji.

MSPE 48T to wszechstronne rozwiązanie. Istnieje możliwość łączenia MSPE 48T jako pojazdów Standard & Heavy Duty oraz MSPE EVO3 70T jako pojazdów Standard & Heavy Duty o szerokości 2430 lub 3000 mm oraz z 2, 3, 4, 5 lub 6 modułowymi liniami osi. Opony bezdętkowe, zestaw oświetlenia nocnego z diodami LED nad każdym zawieszeniem (odpowiadają za należytą widoczność) oraz 16-tonowe zaczepy do podnoszenia - to standardowe wyposażenie. Momenty zginające sięgają 7800 kNm dla wersji Standard i 9400 kNm dla wersji Heavy Duty.

Drugim z rozwiązań jest MSPE EVO3 70T. - Dzięki MSPE EVO3 70T w wersji Standard & Heavy Duty klienci mają możliwość przemieszczania ciężkich ładunków na małych obszarach we wszystkich kierunkach z ładownością 70 t na linię osi. Opatentowane zawieszenie Cometto Dual-Link oferuje zoptymalizowany rozkład sił w strukturze zawieszenia, umożliwiając uzyskanie największej ładowności na linię osi na rynku. Geometria osi zapewnia najwyższą możliwą precyzję podczas pozycjonowania ładunku - wyjaśnia A. Zingan. Dzięki zawieszeniu i konstrukcji opon bezdętkowych można pokonywać długie dystanse oraz strome podjazdy z pełną ładownością i z odpowiednim rozłożeniem siły na podłożu. Elektroniczne sterowanie odpowiada za precyzyjny start wszystkich silników w tym samym czasie i ruchy pełzające z prędkością do 5 mm/s.

 

T&M nr 5/2023

Tekst: Michał Jurczak

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE