uta czerwiec

loga na www miedzy banery

Latex 185130mm 2pages v5 PL

loga na www miedzy banery

vdo

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

1280x180 2

loga na www miedzy banery

bp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

targi automechanika 1117x150px pl

loga na www miedzy banery

VAT Polska banner

loga na www miedzy banery

DAF

SPMT nowej generacji

Cometto od niemal pół wieku projektuje i wytwarza elektronicznie sterowane pojazdy do transportu ciężkiego. Rodzina SPMT (self-propelled electronic modular trailers) doczekała się nowej generacji.

Samojezdne, elektroniczne przyczepy modułowe Cometto MSPE to kompletny system do transportu ciężkich ładunków. Nowe serie Standard i Heavy Duty, zdaniem producenta są najmocniejsze na rynku. - Do 70 t ładowności na linię osi i moment zginający do 9400 kNm to wyjątkowe zalety - zapewnia menedżer produktu Adrian Zingan i podkreśla, że asortyment jest w pełni kompatybilny z poprzednimi modelami i samojezdnymi pojazdami konkurencji.

MSPE 48T to wszechstronne rozwiązanie. Istnieje możliwość łączenia MSPE 48T jako pojazdów Standard & Heavy Duty oraz MSPE EVO3 70T jako pojazdów Standard & Heavy Duty o szerokości 2430 lub 3000 mm oraz z 2, 3, 4, 5 lub 6 modułowymi liniami osi. Opony bezdętkowe, zestaw oświetlenia nocnego z diodami LED nad każdym zawieszeniem (odpowiadają za należytą widoczność) oraz 16-tonowe zaczepy do podnoszenia - to standardowe wyposażenie. Momenty zginające sięgają 7800 kNm dla wersji Standard i 9400 kNm dla wersji Heavy Duty.

Drugim z rozwiązań jest MSPE EVO3 70T. - Dzięki MSPE EVO3 70T w wersji Standard & Heavy Duty klienci mają możliwość przemieszczania ciężkich ładunków na małych obszarach we wszystkich kierunkach z ładownością 70 t na linię osi. Opatentowane zawieszenie Cometto Dual-Link oferuje zoptymalizowany rozkład sił w strukturze zawieszenia, umożliwiając uzyskanie największej ładowności na linię osi na rynku. Geometria osi zapewnia najwyższą możliwą precyzję podczas pozycjonowania ładunku - wyjaśnia A. Zingan. Dzięki zawieszeniu i konstrukcji opon bezdętkowych można pokonywać długie dystanse oraz strome podjazdy z pełną ładownością i z odpowiednim rozłożeniem siły na podłożu. Elektroniczne sterowanie odpowiada za precyzyjny start wszystkich silników w tym samym czasie i ruchy pełzające z prędkością do 5 mm/s.

 

T&M nr 5/2023

Tekst: Michał Jurczak

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE