Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Wyjątkowe rozwiązanie dla firm transportowych, centrów logistycznych i innych producentów!

Co roku dochodzi do tysięcy wypadków, w wyniku których giną ludzie oraz powstają kosztowne straty. Najczęstszą tego przyczyną jest niewłaściwe lub niewystarczające zamocowanie i zabezpieczenie przewożonych ładunków.

Ładunek musi być tak rozmieszczony i zamocowany, by nawet podczas ostrego hamowania lub omijania przeszkody jego położenie nie ulegało przesunięciu. Czy jest na to sposób?

 

Na kim spoczywa obowiązek pod kątem zasadności mocowania ładunków?

W społeczeństwie często krąży błędne przekonanie, iż Nadawcy mogą przenieść odpowiedzialność za skutki nieprawidłowo wykonanych czynności załadunkowych na przewoźników. Twierdzenie to jednak jest mylne, ponieważ jest niezgodne z treścią przepisów prawa. Taka mentalność doprowadziła już niejednokrotnie do wielu wypadków drogowych, czyniąc w ten sposób ofiary, jakimi są kierowcy zaś z przewoźników ofiary kompletnie niesłusznych procesów sądowych, za sytuacje na które nie mieli wpływu.

Co do zasady na gruncie uregulowań polskiego (art. 43 ust. 1 u.p.p.) oraz międzynarodowego prawa przewozowego (CMR), niedopuszczalne jest umowne przeniesienie odpowiedzialności z nadawcy na przewoźnika, za skutki zdarzeń wynikających z nieprawidłowego unieruchomienia ładunków, przewożonych na skrzyni ładownej ciężarówki. W związku z powyższym obowiązek pod kątem zasadności mocowania ładunków spoczywa na Nadawcy.

 

Jak wygląda normatywne unieruchomienie ładunku podczas przewozu?

Normatywne unieruchomienie ładunku podczas przewozu to zabezpieczenie go przed przemieszczeniem w trakcie przewozu na warunkach wynikających z art. 61 ust. 3 Prawa o ruchu drogowym, zgodnie z polską i europejską znowelizowaną normą EN PN 12195-1 i Wytycznymi KE odnośnie europejskiej dobrej praktyki w zakresie mocowania ładunków w transporcie drogowym).

 

Czy istnieje rozwiązanie, które nosi cechy normatywnego unieruchomienia ładunku?

Firma Logistic Technologies Sp. z o.o. przygotowała nowatorski produkt, który ma na celu przynieść nieznane dotąd korzyści wszystkim firmom transportowym, centrom logistycznym i ładunkowym, a także innym producentom dystrybuującym towary.

SYSTEM SIATKO-PASÓW "MiNi", czyli nowy sposób mocowania ładunków podczas transportu, który można wykorzystać zarówno przy metodzie siłowej mocowania (poprzecznego opasania), jak i przy metodzie kształtowej (siatkowej).

 

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” pozwala przy użyciu dotychczasowych pasów i PASÓW „MiNi” zastąpić mocowanie siłowe mocowaniem kształtowym, co pozwala unieruchomić niemalże każdy ładunek w bardzo szybki i prosty sposób bez uszkodzeń opakowania ładunków.

SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” zastępuje naczepę typu XL, co daje oszczędności w koszcie frachtu i uniezależnia Nadawcę od weryfikacji naczepy XL.

Mocując ładunki przy użyciu SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” transportować można zgodnie z Normą EN 12 195-1 niemalże wszystkie ładunki, także najtrudniejsze do unieruchomienia ładunki typu: Big Bag, ładunki kruche i delikatne, ładunki w delikatnych i łatwych na uszkodzenia opakowaniach, płyty wiórowe itp., meble, szkło, ceramikę, elektronikę, napoje, butelki, itp.

Jednocześnie SYSTEM SIATKO-PASÓW „MiNi” można wykorzystać także w tradycyjnej metodzie siłowej poprzecznego opasania (jako zwykłe pasy mocujące).

 

Zakupu SYSTEMU SIATKO-PASÓW „MiNi” można dokonać już teraz za pośrednictwem portalu aukcyjnego – Allegro -> https://bit.ly/3oHtsMy

Marzena Wszołek

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: +48 668 391 220

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE